شناسهٔ خبر: 67288483 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

عامل قتل در این شهر دستگیر شد

اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی شهرستان زرند از دستگیری عاملان نزاع که منجر به قتل یک پسر جوان در منطقه بهشت وحدت این شهرستان شد، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ ترابی شامگاه پنجشنبه در این خصوص گفت: عصر امروز وقوع یک مورد نزاع در یکی از مناطق منطقه بهشت وحدت به پلیس گزارش و با حضور تیم گشت انتظامی در محل از تبدیل نزاع شکل گرفته بین چند پسر جوان به ابعاد بزرگتر جلوگیری شد اما متأسفانه یکی از طرفین نزاع در بیمارستان جان خود را از دست داد.

وی افزود :در این رابطه ماموران انتظامی و پلیس آگاهی با حضور در محل نزاع و بیمارستانی که مقتول و جوان مجروح دیگری به آنجا منتقل شده بودند تا کنون ۲نفر از عاملان دخیل در این نزاع را دستگیر کردند و دستگیری ضارب اصلی نیز در دستور کار قرار دارد.

خبر مرتبط
پلیس هشدار داد/ مراقب این پیامک باشید

اقتصادنیوز: رئیس پلیس فتای پایتخت درخصوص ترفند جدید کلاهبرداران اینترنتی هشدار داد و گفت: شهروندان مراقب باشند فریب پیامک‌های جعلی را نخورند و به هیچ عنوان روی لینک‌های ناشناس کلیک نکنند.

سرهنگ ترابی با اشاره به سابقه چندین ساله این منطقه در وقوع نزاع های دسته جمعی از خانواده ها و اهالی این منطقه خواست با نظارت بر رفتار و معاشرت‌های فرزندان جوان خود اجازه شکل‌گیری مجدد این نزاع ها و وقوع اینگونه حوادث جبران ناپذیر را به افراد مغرض و کینه جو ندهند.

 

نظر شما