شناسهٔ خبر: 67268916 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مرکز اقتصادی ایران و چین در نمایشگاه شهر آفتاب ایجاد می‌شود

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب از ایجاد مرکز اقتصادی ایران و چین در نمایشگاه شهر آفتاب خبر داد و گفت: ایجاد اتاق مشترک بین این مجموعه و شهر چونگ‌کینگ می‌تواند فرصت بسیار مناسبی به منظور ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان برای طرفین ایجاد کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی و اموربین الملل نمایشگاه شهرآفتاب، عباس تقدسی‌نژاد روز چهارشنبه در جریان دیدار هیات معرفی و برقراری ارتباط دوجانبه تجاری بین چین (کمیته چونگ کینگ) و تهران با هدف بررسی زمینه‌های اقدام مشترک بازرگانی و تجاری از نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب افزود: این هیات به ‌منظور آشنایی با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مدیریت شهری پایتخت، بنگاه‌های تولیدی ایرانی و ارتقای سطح همکاری‌های تجاری-اقتصادی بین ۲ کشور از نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب بازدید کردند.

وی ضمن اشاره به سطح مبادلات بین ایران و چین در زمینه تجاری، سیاسی و اقتصادی اظهار کرد: در کنار دفاتر مشترک امکان برگزاری نمایشگاه‌های مشترک نیز وجود دارد.

تقدس نژاد گفت: سومین مساله همکاری دو طرف مساله چاینیز هاب است که می‌تواند هاب تجاری ایران، چین و خاورمیانه باشد.

مرکز اقتصادی ایران و چین در نمایشگاه شهر آفتاب ایجاد می‌شود

دبیر کمیته حزب شورای توسعه تجارت بین الملل چین (کمیته چونگ کینگ) در ابتدای این دیدار ضمن ابراز خرسندی از امکانات نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب گفت: همکاری در زمانی برگزاری رویدادهای تجاری و نمایشگاهی میان شهرآفتاب و استان چون چینگ می‌تواند سرآمد همکاری تجاری فی مابین باشد.

«هیی» اضافه کرد: نمایشگاه موتورسیکلت، دوچرخه و نمایشگاه کالاهای مصرفی از نمایشگاه‌های مهم شهر چونگ‌کینگ است و امیدواریم در این زمینه بتوانیم همکاری‌های خوبی داشته باشیم.

نظر شما