شناسهٔ خبر: 67267566 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

بیرانوند پای حرفش نمی‌ماند، پای تیمش بماند؟

سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس برخلاف صحبت‌هایی که مطرح کرده بود، قرارداد خود را فسخ کرد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

با توجه به بندی که در قرارداد علیرضا بیرانوند سنگربان تیم فوتبال پرسپولیس وجود داشت، این باشگاه موظف بود ١۵ روز بعد از پایان رقابت‌های فصل تمامی مطالبات این دروازه‌بان ملی پوش را پرداخت کند.

اگر چه باشگاه پرسپولیس دو روز پیش تمامی مطالبات قرارداد این سنگربان را پرداخت کرده بود اما با توجه به صحبت‌های روز گذشته این دروازه‌بان در خصوص اینکه باشگاه پاداش بردهای هفته پایانی را به عنوان مطالبات بازیکنان حساب کرده است، از این رو وی به دلیل وصول نشدن مطالبات تا زمان مقرر، قرارداد خود را به صورت یک طرفه فسخ کرد.

نکته جالب توجه در خصوص فسخ قرارداد بیرانوند با سرخ‌پوشان این است که این دروازه‌بان روز بعد از بازی با ازبکستان در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی ٢٠٢۶ در بین خبرنگاران گفت: من هم مثل تمام بازیکنان پول گرفتم و اصلا هیچ فشاری به باشگاه نیاوردم و تمام تلاش خودم را کردم تا تیم قهرمان شود و یک سال نیز قرارداد دارم. می دانم باشگاه شرایط سختی دارد و به دنبال سرمربی است و ۱۰ بازیکن قرارداد ندارد و باید با آنها صحبت کند. نمی‌خواهم آنها را تحت فشار بگذارم.

دروازبان ملی‌پوش پرسپولیس با این صحبت‌ها شایعه فسخ قرارداد و حواشی به وجود آمده را به کلی رد کرد و حتی در بخشی از صحبت‌های خود نیز تصدیق کرد که در قرارداد وی هیچ بند فسخی وجود ندارد اما این بازیکن در عین ناباوری تنها یک هفته بعد از صحبت‌های خود و تنها بخاطر بخش کوچکی از مطالبات خود قراردادش با سرخ‌پوشان را به صورت یک طرفه فسخ کرد تا همان ماجرای همیشگی را تکرار کند.

این رفتار بیرانوند دیگر برای هواداران پرسپولیس ناآشنا نیست. او فصل گذشته نیز قرارداد خود با سرخ‌پوشان را فسخ کرد آن هم در حالی که یک فصل دیگر قرارداد داشت و در آستانه پیوستن به رقیب سنتی پرسپولیس، یعنی استقلال قرار داشت و همین موضوع باعث شد تا محبوبیت وی در بین هواداران پرسپولیس کمرنگ شود.

این در شرایطی‌ست که این دروازه‌بان در مصاحبه‌ای در پایان این فصل اعلام کرد قصد داشته به باشگاه و مدیریت آن تلنگر بزند. حالا باید منتظر ماند و دید این بازیکن برای این موضوع مشابه چه بهانه‌ای خواهد داشت اما هرچه باشد باید گفت هیچکس مثل بیرانوند به کشتن خود برنخواست. به طور قطع این رفتارهای بیرانوند می‌تواند محبوبیت او را در بین هواداران پرسپولیس از بین ببرد.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما