شناسهٔ خبر: 67287380 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

نمایش رویایی ستاره‌های تیم ملی مقابل لیونل مسی/ داور صربستانی نگذاشت آرژانتین را ببریم!

تیم ملی با وجود نمایش مطلوبی که ارائه کرد، نتوانست آرژانتین را شکست بدهد.

صاحب‌خبر -

وقتی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ قرعه کشی شد و ایران با آرژانتین، نیجریه و بوسنی در یک گروه قرار گرفت، تقابل ملی‌پوشان کشورمان با لیونل مسی به سوژه‌ای برای طنز و البته ترس تبدیل شد چون مسی در آن زمان به معنای واقعی کلمه یک فوق ستاره بود و قابلیت تغییر نتایج بازی‌های بزرگ را داشت.

در ۳۱ خرداد سال ۱۳۹۳ ایران و آرژانتین در حالی به مصاف هم رفتند که پیش از شروع بازی دیگو مارادونا فوق ستاره فوتبال جهان در دهه ۸۰ میلادی با صراحت هشدار داده بود هموطنانش کار بسیار دشواری برابر ایران خواهند داشت. ما بازی  را دفاعی شروع کردیم و نیمه اول را با همین تاکتیک بدون گل به پایان رساندیم اما در نیمه دوم تیم ملی انصافا یکی از بهترین نمایش‌های خود را ارائه کرد و بارها تا آستانه گشودن دروازه آرژانتین هم جلو رفت.

ستارگان استقلال و پرسپولیس در کنار دیگر ملی‌پوشان کاملا با هم هماهنگ بودند و حتی در یک صحنه اشکان دژاگه توسط آرژانتینی‌ها درون محوطه جریمه خودشان بر زمین انداخته شد اما میلوراد ماژیچ داور صربستانی آن مسابقه چشمش را بست و خطای پنالتی نگرفت!

بازی تا آخرین لحظات با تساوی بدون گل جلو می‌رفت اما یک لحظه غفلت از لیونل مسی همه رشته‌های ایران را پنبه کرد و فوق ستاره آرژانتینی‌ها به داد آن‌ها رسید تا دروازه ایران را باز کنند و با نتیجه یک بر صفر برنده شوند.

آرژانتین بازی را برد اما به جرات می‌توانیم بگوییم ایران بازنده‌ای فوق‌العاده سربلند بود. بازنده‌ای که اگر اشتباه داور نبود شاید زمین را حتی با پیروزی ترک می‌کرد.

جلد روزنامه خبرورزشی در این روز را ببینید: یوزهای ایرانی به مسی رسیدند

نظر شما