شناسهٔ خبر: 67266621 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز خبرداد؛

دستگیری عامل فوت در سانحه رانندگی شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز خبرداد؛ فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری عامل سانحه رانندگی که باعث فوت و مجروح شدن 2 نفر عابر پیاده در روستای "قلات" شده بود، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سرهنگ  اسماعیل زراعتیان، اظهارداشت: بیست و هشتم خردادماه سال جاری در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری و همچنین سانحه رانندگی منجر به فوت در بافت قدیم روستای "قلات" شیراز، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده توسط پلیس مشخص شد که تعدادی جوان که حالت طبیعی نیز نداشته‌اند به دلایل اختلافات محله‌ای با یکدیگر درگیر که یکی از آنها (جوان 33 ساله) سوار بر خودرو وانتKMC  شده و از صحنه فرار می‌نماید و در طول مسیر با تعدادی خودرو و همچنین 2 نفر عابر پیاده برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه در این خصوص عابرین پیاده که 2 نفر جوان مذکر 33 و 35 ساله بوده‌اند فوت و مجروح می‌شوند، گفت: بلافاصله طرح مهار اجرا و خودرو مورد نظر در کمترین زمان ممکن توقیف و راننده نیز دستگیر می‌شود.

زراعتیان با اشاره به اینکه فرد مصدوم با اورژانس به بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار گرفت، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما