شناسهٔ خبر: 67266236 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

قائم مقام معاونت فضای مجازی صداوسیما:

ببینید | استودیو‌های تلوبیون به صورت رایگان در اختیار نامزد‌ها قرار گرفته است

قائم مقام معاونت فضای مجازی صداوسیما گفت: استودیو‌های تلوبیون با تمام امکانات به صورت رایگان در اختیار نامزد‌ها قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام‌جم‌آنلاین، حمیدرضا ملاموسی‌زاده، قائم مقام معاونت فضای مجازی سازمان صداوسیما در پاسخ به این سوال آیا استفاده از استودیو‌های ضبط تلوبیون برای نامزد‌های ریاست جمهوری هزینه دارد؟ گفت: این استودیو‌ها برای نامزد‌ها بدون هزینه است و تمام هزینه‌ها از سوی سازمان صداوسیما پرداخت می‌شود. 

تعداد بازدید : 5
<div id="video-display-embed-code_1206347" ><script type="text/JavaScript" src="https://jamejamonline.ir/fa/news/play/embed/1461559/1206347?width=400&height=300"></script></div>

ملاموسی‌زاده ادامه داد: نامزد‌ها می‌توانند به معرفی نماینده تام‌الاختیار به عنوان مدیر صفحه اختصاصی خود در تلوبیون بپردازند و می‌توانند محتوای مدنظر خود را در شبکه اختصاصی تلوبیون منتشر کنند. 

قائم مقام معاونت فضای مجازی سازمان صداوسیما با بیان اینکه ستاد انتخابات سازمان صداوسیما بازبینی محتوا‌ها را به عهده دارد، تصریح کرد: در صورتی که محتوایی مغایر با دستورالعمل‌های ستاد انتخابات کشور نباشد، امکان انتشار آن در صفحه اختصاصی هر نامزد وجود دارد.

وی درباره نحوه ضبط برنامه نامزد‌ها توضیح داد: ضبط برنامه‌های نامزد‌ها به دو صورت ضبطی و زنده است. نامزد‌ها یا نمایندگان و کارشناسان‌شان می‌توانند با حضور در استودیو‌ها محتوای خود را به صورت زنده از صفحات خود پخش کنند. اگر نامزدی فیلم ضبط شده‌ای از قبل دارد، آن محتوا را به دستمان را می‌رساند، که قابل پخش در صفحه خودشان هست.

ملاموسی‌زاده افزود: اگر نامزدی در این ایام با حضور در تجمعات مردمی تمایل به پخش زنده تجمعات در صفحه اختصاصی خود در تلوبیون داشت، این ظرفیت مهیاست. فقط کافی است لینک پخش زنده را از طریق نمایندگان‌شان به دستمان برساند، ما هم همان لینک را به صورت زنده در صفحه خودشان پخش می‌کنیم.

قائم مقام معاونت فضای مجازی سازمان صداوسیما در پاسخ به این سوال که ایران‌صدا به چه صورت محتوای نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری را پوشش می‌دهد؟ توضیح داد: صوت تمام محتوا‌های موجود در تلوبیون در اختیار ایران‌صدا قرار می‌گیرد و کاربران می‌توانند اقدام به شنیدن صوت نامزد‌ها کنند. 

وی در پاسخ به این سوال که استودیو‌های تلوبیون تا چه زمانی فعال است و هر نامزد تا چه زمانی می‌تواند برای ضبط محتوای خود مراجعه کند؟ بیان کرد: این استودیو‌ها از روز بعد از تایید صلاحیت نامزد‌ها شروع بکار کرد و تا زمان قانونی تبلیغات انتخاباتی فرصت برای ضبط برنامه یا ارسال محتوا‌های ضبطی نامزد‌ها هست. اگرچه بعد از اتمام زمان تبلیغات، شبکه‌های تلوبیون قطع نمی‌شود، ولی محتوای جدیدی هم به جدول پخش برنامه‌ها اضافه نمی‌شود. 

ملاموسی‌زاده با بیان اینکه تا روز شنبه ۲۶ خرداد پنج نامزد نمایندگان خود را معرفی کردند و یک نامزد هم با وجود اعلام نماینده هنوز تشریف نیاورده، افزود: ما به نامزد‌ها توصیه می‌کنیم حداکثر استفاده را از فضای مجازی کنند. مردم بیشتر در فضای مجازی به سر می‌برند. استودیو‌های تلوبیون با تمام امکانات به صورت رایگان در اختیار نامزد‌ها قرار گرفته است. حتی مواردی بوده که نامزد بلافاصله بعد از آشنایی با این استودیو دکور خاص خود را طراحی کرده و نمایندگان و کارشناسان خود را برای استفاده حداکثری می‌فرستد.

نظر شما