شناسهٔ خبر: 67266190 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

چرا کنسرت علیرضا یاسینی در زنجان لغو شد؟

سانس دوم کنسرت علی یاسینی در زنجان به یک باره در همان ساعت برگزاری لغو شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، روز گذشته قرار بود در دو سانس 18/30 و 21/30 کنسرت علی یاسینی در سالن هلال زنجان برگزار شود اما به یکباره سانس دوم این کنسرت لغو شد و بسیاری از کسانی که بلیت‌های این کنسرت را به‌صورت الکترونیکی خریداری کرده بودند، موفق به حضور در کنسرت نشدند و سانس دوم لغو شد.

موضوع از چه قرار بود؟

یکی از افرادی که برای کنسرت علی یاسینی بلیت خریداری کرده است به خبرنگار تسنیم گفت: کنسرت علی یاسینی قرار بود در موعد مقرر یعنی ساعت 21/30 برگزار شود اما پس از ورود به سالن پیامک لغو کنسرت ارسال شد.

وی افزود: متأسفانه هیچکس مسئولیت کنسرت را به عهده نمی‌گیرد و در هربار پیگیری دلیل جدیدی برای لغو آن اعلام می‌شود؛ یک بار تهویه نامناسب سالن و بار دیگر مسمویت خواننده و حتی موضوع عدم آمادگی خواننده را نیز مطرح می‌کنند.

این شهروند زنجانی گفت: اگر قرار به لغو کنسرت بود چرا چند ساعت قبل از برگزاری کنسرت پیامک لغو کنسرت ارسال نشده است؟

وی ادامه داد: هیچ شخص یا ارگانی پاسخ این ناهماهنگی را نمی‌دهد و حتی اعلام نشده که چگونه می‌توان مبالغ پرداختی را استرداد کرد.

پیامکی به خریداران بلیت از سوی هنرتیکت با این مضمون ارسال شده است: خریدار بلیت کنسرت علی یاسینی به‌علت مشکل فنی در سیستم تهویه سالن برگزاری و احترام به حقوق خریداران سانس دوم کنسرت امشب در زنجان لغو شد. 

مبالغ بلیت‌های خریداری شده طی 24 ساعت آینده به حساب مبدأ عودت داده می‌شود.

حال سؤال از برگزارکنندگان این کنسرت این است اگر سالن تهویه مناسب ندارد چرا قبل از برگزاری کنسرت از محل برگزاری بازدید نشده و حتی چرا این کنسرت در سانس نخست برگزار شده است؟

سالن هلال احمر زنجان سال‌های سال است که میزبان کنسرت‌های خواننده‌های مختلف بوده و شاید می‌توان تک سالن دارای استاندارد زنجان است ولی لغو این کنسرت در سانس دوم در نوع خود بی‌سابقه بوده است.

پیگیری خبرنگار تسنیم در خصوص چرایی لغو این کنسرت از مدیر برنامه‌های خواننده مورد نظر و همینطور مؤسسه تهیه‌ کننده این کنسرت بی‌نتیجه باقی ماند و هیج کدامشان پاسخگو نبودند.

پشتیبانی سایت عرضه کننده بلیت به خبرنگار تسنیم اینگونه پاسخ داد: سانس اول برگزار شد ولی چون شرایط غیرقابل تحمل بود، بنابراین تصمیم گرفته شد سانس دوم لغو شود.

اصغر علی‌اکبری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: یک سالن استاندارد برگزاری کنسرت در زنجان وجود دارد و آن هم سالن هلال است.

وی گفت: متأسفانه تهویه سالن برای این کنسرت تعمیر نشده بود و خواننده پس از برگزاری سانس اول اعلام کرد که گرمای هوا اذیتش می‌کند و گفت سانس دوم را لغو کنید. دلیل عدم برگزاری سانس دوم فقط همین موضوع بود.

انتهای پیام/

نظر شما