شناسهٔ خبر: 67266060 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس ستاد قالیباف در لرستان: رییس جمهور را با فضاسازی رسانه ای انتخاب نکنید

خرم آباد - ایرنا - رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی محمدباقر قالیباف در لرستان گفت: رییس جمهور آینده را نباید تحت احساسات و با فضاسازی رسانه ای انتخاب کرد بلکه باید شناخت درستی از نامزدها به دست آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا عزت اله بهاروند در آیین افتتاحیه ستاد حامیان مردمی محمدباقر قالیباف در جنوب شهر خرم آباد افزود: نباید هر فردی را که خوب سخنرانی و یا تحلیل کرد انتخاب کنیم چراکه کشور به فرد اجرایی نیاز دارد.

وی با تاکید بر توجه بر گذشته و عملکرد نامزدها برای انتخاب اصلح تاکید کرد: خواهش من این است که تحت احساسات و فضاسازی رسانه ای رییس جمهور را انتخاب نکنید.

رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی محمدباقر قالیباف در لرستان قالیباف را شایسته، خستگی ناپذیر با روحیه جهادی و انقلابی معرفی کرد و گفت: آقای قالیباف فردی میدانی است و اگر کاری را آغاز کند تا آن را انجام ندهد کوتاه نمی‌آید.

بهاروند همچنین گفت: با وجود ظرفیت های متعدد حوزه گردشگری، کشاورزی و معدن اما شرایط فعلی شایسته مردم استان نیست و متاسفانه موانع دست و پاگیر و کم کاری ما را به سمت انحراف برده است.

وی افزود: انتخاب بعضی مدیران ناکارآمد و هدف گذاری هاd غلط باعث شده لرستان در مسیر واقعی خود قرار نگیرد بنابراین رفع بیکاری و اشتغال‌زایی باید به عنوان مطالبه در دستور کار دولت جدید قرار بگیرد.

رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی محمدباقر قالیباف در لرستان تاکید کرد: اولین استانی که رییس جمهور شهید بر رفع بیکاری آن تاکید داشت لرستان بود، چرا استانی که در گندم و گوشت قرمز خودکفاست باید این وضعیت را داشته باشد؟

وی اظهار داشت: مطالبه ما از دولت آینده، اقتصادی است و حتما به عنوان کسی که در ستاد آقای قالیباف فعالیت دارم وظیفه خود می‌دانم که این موضوع را پیگیری کنم.

نظر شما