شناسهٔ خبر: 67265720 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

فوت قاچاقچیِ شیشه بر اثرِ گازگرفتگی در زاهدان

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری دو قاچاقچی موادمخدرِ صنعتی در زاهدان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین،بنابراعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان در جزئیات این خبر آمده است: با اخذِ گزارشِ محلی و رصد و اشراف بر فعالیت‌هایِ گستردهِ دو نفر با هویت‌هایِ معلوم در زمینه‌یِ تولید و توزیع گسترده‌ موادمخدر صنعتی از نوع شیشه در شهر زاهدان؛ واحد پلیس مبارزه با مواد مخدر با أخذ دستور قضایی به محل اعزام شدند.
در ادامه این خبر ذکر شده است:در کارگاه تولیدِ شیشه که در پوشش منزل مسکونی بود، دو متهم با مشاهده مأموران در حالِ امحاء مواد تولید شده بودند که در همین حین به دلیل نشتِ گاز سمی ناشی از موادمخدر صنعتی؛ هر دو متهم دچار گازگرفتگیِ حاد شده که پس از انتقالِ مقر به سرعت به مرکز درمانی اعزام و برابر گزارش پزشکی یکی از متهمین فوت کرد.
به نقل مرکز اطلاع رسانی انتظامی در جزئیات این خبر آمده است: در بازرسی از کارگاه مقدار ۱۰۰ لیتر مایع محلول شیشه، ۳۲ کیلوگرم شیشه برای توزیع و یک قبضه سلاح تپانچه کشف و ضبط شد.

در این خبر آمده است: اخبار برخی رسانه‌ها در خصوص فوت متهم در بازداشتگاه صحت ندارد و برابر اظهارات متهم دیگر این پرونده ؛ این فرد در اثر گازگرفتگی ناشی از امحاء شیشه فوت شده است.

نظر شما