شناسهٔ خبر: 67265573 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر هم‌سطح کاشان - اردهال

جلال جلیلی

استاندار اصفهان از آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر هم‌سطح کاشان – اردهال با اختصاص سه هزار میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

صاحب‌خبر -

سید رضا موسوی، امروز(چهارشنبه،۳۰ خرداد) در سفر به کاشان، اظهار کرد: یکی از گلایه‌های مردم در مسیر قم - کاشان به اصفهان، اصلاح این محور بود که به علت برخی مشکلات، امکان سرمایه‌گذاری دولت وجود نداشت.

وی افزود: موافقت وزارت راه برای حل این مشکل صادر شده و امیدواریم ظرف یک ماه آینده، بهسازی و روکش آسفالت این محور انجام شده و وضعیت محور قم - کاشان و اصفهان بهتر شود.

به گزارش ایسنا، استاندار اصفهان با اشاره به خدمات دولت سیزدهم، تصریح کرد: دولت، در بخش‌های مختلف کارهای مؤثری را انجام داده است به طوری که منابع جهانی اعلام کردند جمهوری اسلامی یک رشد اقتصادی را در سه سال اخیر تجربه کرده است.

مرتضوی تأکید کرد: مشارکت حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، ضمن اینکه باید دقت کنیم تا سکان مملکت را به فرد اصلح بسپاریم.

سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان نیز گفت: محور ارتباطی کاشان - اردهال، یکی از نقاط حادثه‌خیز در شهرستان کاشان بود که شاهد تصادفات مختلفی بودیم و بر اساس اظهارات کارشناسی این پروژه آغاز شده است.

حمیدرضا محمدی فشارکی اظهار کرد: پروژه تقاطع غیر هم‌سطح کاشان – اردهال، ارتباط استان مرکزی و استان اصفهان است که ارتباط ۲۵ روستا به کاشان و مجموعه بزرگراه را آسان و ایمن می‌کند.

وی افزود: بهره‌برداری از این پروژه ۲۴ ماه زمان نیاز دارد و تلاش می‌کنیم با حمایت مسئولان در رده‌های مختلف استانی و ملی، پیشرفت اجرای این پروژه بر اساس برنامه‌ریزی باشد و در زمان مقرر به بهره‌برداری برسد.

محمدی فشارکی گفت: بهره‌برداری از زیرگذر دسترسی سایت شهید احمدی روشن با اعتباری افزون بر ۳۰۰۰  میلیارد ریال، کلنگ‌زنی پل راوند با اعتباری بیش از ۲۵۰۰ میلیارد ریال، کلنگ‌زنی مجموعه ۴۰ هکتاری مسکن مهر، قرعه‌کشی واگذاری زمین در شهرهای قمصر، نیاسر، برزک، جوشقان قالی، کامو، چوگان و مشکات در راستای طرح قانون جوانی جمعیت و دیدار با نخبگان و اعضای شورای اداری شهرستان از جمله برنامه‌های سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان در شهرستان کاشان است.

انتهای پیام

نظر شما