شناسهٔ خبر: 67265401 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار اصفهان: نخبگان ضرورت حضور در انتخابات را برای مردم تشریح کنند

کاشان- ایرنا- استاندار اصفهان گفت: برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری، باید مدیران، نخبگان، بزرگان و افرادی که مرجع فکری مردم محسوب می‌شوند، از همه بضاعت خود استفاده و ضرورت حضور همگان در انتخابات را تشریح کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سیدرضا مرتضوی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان افزود: همه افرادی که توسط شورای نگهبان تایید شده‌اند صلاحیت لازم برای تصدی کرسی ریاست جمهوری را دارند و مردم با مطالعه برنامه‌های نامزدها یک انتخاب آگاهانه انجام می دهند.

وی بیان کرد: شهید رئیسی در دوران خدمت خود در هر جایی قرار گرفت، منشاء ایجاد حرکت‌های جهادی، نوآوری، ابتکار عمل، خلاقیت و گشایش میدان به سمت عرصه‌های جدید بود.

مرتضوی گفت: شهید رئیسی برای خدمت مرز قائل نبود و با راه‌اندازی کانون‌های خادم‌یاری در آستان قدس رضوی در ۲۶ حوزه، زیست رضوی را به خانه‌های مردم در سراسر کشور توسعه داد.

استاندار اصفهان بیان کرد: شهید رئیسی معتقد بود اگر خادمی بخشی از توانمندی خود را برای خدمت به امام رضا(ع) نذر کند، همه زندگی‌اش رضوی می‌شود و او با راه اندازی معاونت امداد در آستان قدس، جبهه جدیدی از فعالیت‌ها را آغاز کرد.

وی گفت: شهید رئیسی در قوه قضائیه هم خدمات ارزنده‌ای ارائه کرد و سپس پا به عرصه ریاست جمهوری گذاشت و با نجابتی که از خود بروز داد، برای همه الگو شد.

استاندار اصفهان افزود: در دورانی که توفیق همراهی با شهید رئیسی را داشتم، نگاه موحدانه را در رفتار ایشان می دیدم.

وی تاکید کرد:، اگر با همه تلاش دشمن و رسانه‌های بیگانه برای تخریب ایشان، بدرقه بی‌نظیر مردم از شهید رئیسی را شاهد بودیم به این دلیل است که خداوند محبت ایشان را در دل مردم قرار داد.

مرتضوی اظهار کرد: رشد اقتصادی منفی، هزاران میلیارد ریال بدهی دولت قبلی، وضعیت اسفبار تلفات کرونا، مشکلات زیرساختی و وضعیت برق کشور از جمله مشکلات دولت در ابتدای آغاز بکار دولت شهید رئیسی بود.

استاندار اصفهان بیان کرد: شهید رئیسی در جنگ اراده‌ها با شعار «ما می توانیم» امیدآفرینی را سرلوحه حرکت خود قرار داد و به مسوولان دولت سیزدهم تاکید کرد که رویکرد اصلی این دولت، خادمی مردم است.

مرتضوی گفت: امروز پهنه کشور به کارگاه بزرگ عمران و آبادانی تبدیل شده و طرح‌های بزرگ در حال اجراست، کارگاه‌های راکد زیادی دوباره به چرخه تولید بازگشته، نرخ بیکاری به کمترین رقم از ۴۵ سال قبل تاکنون رسیده و بانک جهانی اعلام کرده که رشد اقتصادی ایران پایدار است و رشد نقدینگی این کشور کنترل شده است و همه این دستاوردها در حالی رقم خورد که دولت موظف بود در ماه ۱۵۰ هزار میلیارد ریال بدهی دولت قبل را هم بپردازد.

استاندار اصفهان اظهار کرد: در شرایطی که همه مسائل کشور را به «اف ای تی اف» گره می‌زدند و تامین واکسن برای جلوگیری از کرونا وجود نداشت، شهید رئیسی و دولت سیزدهم بر سرکار آمد.

وی افزود: در مراسم بدرقه شهید رئیسی، دولت‌های مختلف و ۶۵ هیات خارجی برای حضور در این آیین صف کشیدند.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان هم در این جلسه گفت: مسیر خدمت رسانی در این شهرستان با قدرت ادامه دارد و امروز مشکلات ۲۰ طرح در حوزه های آموزشی، عمرانی، درمانی در جلسه کمیسیون ماده پنج بررسی و رفع شد.

حمیدرضا محمدی فشارکی افزود: بیش از ۳۰ هزار میلیار ریال طرح آموزشی خیرساز توسط وزیر آموزش و پرورش در این شهرستان افتتاح یا کلنگ زنی شده و معاون وزیر صمت در منطقه ویژه اقتصادی کاشان حضور یافته است و امیدواریم ظرفیت عظیم در منطقه ویژه اقتصادی کاشان که از پیشران های توسعه است، هرچه سریعتر تکمیل شود.

به گزارش ایرنا، امروز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح راوند با اعتبار ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در سفر استاندار اصفهان به کاشان آغاز شد.

واگذاری ۸۰ پلاک زمین در شهرهای قمصر، نیاسر، برزک، جوشقان قالی، کامو و چوگان و مشکات در قالب طرح جوانی جمعیت از دیگر برنامه‌های سفر استاندار اصفهان در کاشان بود.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

نظر شما