شناسهٔ خبر: 67285250 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

دبیر ستاد مردمی غدیر:

نوای «یا علی» مرشد زورخانه در لامِرد طنین انداز می شود

مصطفی زائری دبیر ستاد مردمی غدیر گفت: جشن مردمی غدیر امسال با نوای «یا علی» مرشد زورخانه در شهر لامرد برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، مصطفی زائری دبیر ستاد مردمی غدیر در جمع خبرنگاران گفت: مراسم جشن مردمی خانوادگی غدیر که از سال ۹۱ شروع شد از سال ۹۷ به صورت عمومی در آمده، انشالله امسال همچون سال‌های گذشته جشن غدیر را با شکوه برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: مراسم جشن مردمی غدیر هرساله به صورت کاملا مردمی و جهادی انجام می پذیرد. از داربست بندی و ریسه بندی و چراغانی تا مداحی های این جشن همیشه مردمی و رایگان بوده و هیچ هزینه ای پرداخت نشده است.

زائری ادامه داد: جشن امسال با نام (جشن علوی ) به پاس حمایت بنیاد علوی که حامی این جشن می باشد با محوریت مردم برگزار خواهد شد.

وی اعلام کرد: حجت الاسلام آزاد امام جمعه لامرد سخنران اصلی این مراسم خواهد بود و مداحان لامردی از جمله سید جلیل احمدی و حاج حاتم زائری هوای جشن را با نوای های زیبای خود پر نشاط خواهند کرد.

دبیر ستاد جشن مردمی غدیر ادامه داد: یک تن برنج با همکاری حامیان غدیری تهیه گردیده که اگر سایر مخلفات دیگر هم جمع اوری شود در جشن غدیر پخت شده و توزیع خواهیم کرد و اگر مخلفات تهیه نشد برنج های مذکور بین گروه‌های مردمی مساجد و حسینیه ها به جهت اطعام مومنین توزیع می گردد.

وی اعلام کرد؛ گروه زورخانه و نوای مرشد استاد رضا مظفری از شهر گراش حضور خواهند داشت و اسمان شهر را با ضرب و نوای یا علی طنین انداز خواهند کرد. همچنین در ۱۰۰ نقطه ایستگاه صلواتی جهت پذیرایی آماده شده است. تمام این ایستگاه ها به نام شهید سلیمانی، شهید معصومی و شهید رییسی و شهدای خدمت می باشد.

دبیر ستاد مردمی غدیر گفت: ۱۰۰ هزار لیوان یکبار مصرف، ۲۰۰ بسته شربت، ۱۰ هزار پوستر با عکس سردار سلیمانی و دکتر شهید معصومی و شهید جمهور، ۵ هزار بادکنک نیز جهت کودکان در مناطق مختلف توزیع می شود.

زائری از شرکت سودا پخش و مغازه موبایل چی در خیابان ۲۲ بهمن، آزمایشگاه دکتر رضوی, اتومبیل شاهد و پینت بال پارک حسین آباد، و مکتب القرآن ثارالله و کودکستان شکوفه های قرآن و علی الخصوص جهاد کشاورزی. راهنمایی و رانندگی ، جوانان محله هیکلی نو و پایگاه مقاومت محله تلخندق، و نانوایی حاج حاتم و سوپر مارکت حاتم و موسسه نظم آوران تابناک و پایگاه مقاومت ترمان. و عکاسی شایان و همچنین خانواده های محترم تندرو و خانواده صفری از تل خندق. داربست مهندس مداح که در برگزاری جشن مردمی غدیر همکاری نموده اند تقدیر و تشکر کرد.

مراسم جشن مردمی غدیر با هماهنگی و در راستای مراسمات ستاد مردمی غدیر شهرستان لامرد یکشنبه سوم تیرماه ساعت ۲۰/۳۰ در کوچه غدیر لامرد برگزار می شود./ جواد محمدی

نظر شما