شناسهٔ خبر: 67265245 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ایجاد ۴۵۰۰ شغل با اجرای پروژه‌های علوم پزشکی کرمانشاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، با اشاره به ایجاد ۴۵۰۰ شغل با اجرای پروژه‌های این مجموعه گفت: پروژه‌های نیمه تمام حوزه بهداشت و درمان استان کرمانشاه تا اواخر تابستان به بهره‌برداری می‌رسد.

صاحب‌خبر -


ایجاد ۴۵۰۰ شغل با اجرای پروژه‌های علوم پزشکی کرمانشاه
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ،دکتر قباد محمدی اظهار داشت: بیش از ۹۰ درصد طرح‌های حوزه بهداشت و درمان استان کرمانشاه در دولت سیزدهم با اعتبار ۳۰۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده و طرح‌های نیمه تمام نیز تا اواخر تابستان امسال افتتاح خواهد شد.
وی عنوان کرد: اجرای طرح‌های سلامت محور و رفع محرومیت‌زدایی در حوزه بهداشت و درمان اولویت اصلی و اساسی دولت سیزدهم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به توسعه عدالت در حوزه بهداشت و سلامت در دولت شهید رئیسی، گفت: در این دولت شاهد تحول بسیار بزرگی در این عرصه هستیم و پروژه‌های بسیار مهمی در استان که حدود ۱۰۰ پروژه بهداشت و درمان را شامل می‌شود تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

دکتر محمدی افزود: پروژه‌های بزرگی همچون ام. آر. آی و اورژانس ۳۰ تخته اسلام‌آبادغرب، اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه، پروژه ام. آر. آی بیمارستان امام رضا (ع)، آنژیوگرافی بیمارستان امام علی (ع)، بیمارستان ۳۲ تخته روانسر و بیمارستان ثلاث باباجانی که در انتهای کار قرار دارد از جمله این طرح‌ها هستند.

وی بیان کرد: کار عمرانی یکی از مجهزترین بیمارستان‌های سرطان در کشور تمام و تجهیزات آن نصب شده و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه یکی از بزرگترین اورژانس‌های ترومای کشور اورژانس بیمارستان طالقانی با وجود ۸۰ تخت بستری در حال بهره‌برداری است، گفت: تأکید رئیس جمهور شهید تکمیل پروژه‌های نیمه تمامی بود که از سال‌های گذشته باقی مانده و با توجه به پیگیری‌های انجام شده و تخصیص اعتبارات لازم این مهم در استان انجام شده است.
دکتر محمدی با اشاره به پروژه پت‌اسکن عنوان کرد: این پروژه در ۲۲ بهمن سال گذشته با حضور وزیر کشور در استان افتتاح شد و غرب کشور را پوشش می‌دهد و نیاز نیست بیماران سرطانی به مرکز مراجعه کنند.
وی اشاره به افزایش بیش از ۳۰ تحت پی. آی. سی. یو و ان. آی. سی. یو و ۲۴ تخت آی. سی. یو در مرکز استان، گفت: ۹۰ درصد پروژه‌های نیمه تمام به اتمام رسیده یا در یکی دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه بیان کرد: با اجرای این پروژه‌ها در دولت سیزدهم برای ۴۵۰۰ نفر نیز اشتغال ایجاد شده است.

نظر شما