شناسهٔ خبر: 67265037 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس اداره تبلیغات اسلامی خوی:

دورهمی غدیر در خوی برگزار می شود/برپایی ۵۰ ایستگاه صلواتی

ارومیه - رییس اداره تبلیغات اسلامی خوی از برگزاری دورهمی غدیر در ارومیه به مدت ۸ روز در مسجد مطلب خان خوی خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام محسن مسلمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص برنامه‌های عید غدیر در این شهرستان اظهار کرد: همزمان با دهه ولایت به همت نیروهای مردمی، جوانان و خیران به مدت ۷ الی ۸ روز در محل مسجد مطلب خان خوی دورهمی غدیر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: جلسات پرسش و پاسخ، میز انتخاباتی، برپایی موکب و پذیرایی، نمایشگاه معارف غدیر و روایت خدمات شهدای خدمت از بخش‌های مختلف در این دورهمی غدیر خواهد بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خوی از برنامه اطعام غدیری به تعداد ۱۱۰ دیگ در خوی خبر داد و گفت: با مشارکت گروه‌های مردمی، هیئت‌های مذهبی و خیران در روز عید غدیر برنامه طبخ ۱۱۰ دیگ در خوی به تعداد ۱۴ هزار پرس غذا اجرا می‌شود.

وی از پخت و توزیع بالای ۲۰ هزار پرس غذا در قالب طرح اطعام غدیری خبر داد و افزود: این اطعام در مناطق مختلف شهری، روستایی شهرستان خوی طبخ و توزیع می‌شود.

حجت الاسلام مسلمی مدیحه سرایی، پرده خوانی واقعه غدیر، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری را از دیگر برنامه‌های عید غدیر در خوی عنوان کرد و گفت: این برنامه‌ها با رویکرد مردمی برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی از برپایی بیش از ۵۰ ایستگاه صلواتی در روز عید غدیر در خوی خبر داد و افزود: در مسیر پیاده روی غدیر ۵۰ ایستگاه صلواتی و موکب به همراه برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برپا می‌شود.

نظر شما