شناسهٔ خبر: 67264948 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

پزشکیان در اصفهان : نتوانستیم پاسخگوی مشکلات شما باشیم / با صندوق های رای قهر نکنید

پزشکیان گفت: مشکل آب، زاینده رود و آلودگی هوای اصفهان معضل است و نمی‌توان بدون حل این مشکلات در اصفهان زندگی کرد. باید راه حل علمی داشته باشیم و آدم‌های دانشمند، عالم و کارشناس می‌خواهیم. برای فوتبال مربی از خارج می‌آورند، در حالی که مربیان متخصص خود را داریم. به انسان آگاه و عالم باید سجده کرد تا از فرار نخبگان جلوگیری کنیم. پزشکیان گفت: مشکل آب، زاینده رود و آلودگی هوای اصفهان معضل است و نمی‌توان بدون حل این مشکلات در اصفهان زندگی کرد. باید راه حل علمی داشته باشیم و آدم‌های دانشمند، عالم و کارشناس می‌خواهیم. برای فوتبال مربی از خارج می‌آورند، در حالی که مربیان متخصص خود را داریم. به انسان آگاه و عالم باید سجده کرد تا از فرار نخبگان جلوگیری کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان ، مسعود پزشکیان، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، امروز چهارشنبه، ۳۰ خرداد در سفر به اصفهان و در سالن شهید نیلفروش‌زاده دانشگاه اصفهان در جمع مردم اصفهان، اظهار کرد: برای هوای آلوده و حل مشکلات صنعتگران به یک نگاه و روش دیگر نیاز داریم. این ما بودیم که نتوانستیم پاسخگوی مشکلات شما باشیم. این گرفتاری‌ها ناشی از سرکار بودن افراد غیرکارشناس بوده است. هر کسی مریض می‌شود، سراغ بهترین متخصص می‌رود.

وی افزود: باید کارشناس بود تا مشکلات را حل کرد. راه ساده حل مشکل بیکاری اصفهان، باز شدن درهای گردشگری و دیپلماسی فعال است.

پزشکیان در ادامه با اشاره به مشکلات موجود در استان اصفهان گفت: مشکل آب، زاینده رود و آلودگی هوای اصفهان معضل است و نمی‌توان بدون حل این مشکلات در اصفهان زندگی کرد. باید راه حل علمی داشته باشیم و آدم‌های دانشمند، عالم و کارشناس می‌خواهیم. برای فوتبال مربی از خارج می‌آورند، در حالی که مربیان متخصص خود را داریم. به انسان آگاه و عالم باید سجده کرد تا از فرار نخبگان جلوگیری کنیم.

وی افزود: اجازه نخواهیم داد دانشجویان و استادان را برای اندیشه خود از دانشگاه اخراج کنند. فیلترینگی که درست کرده‌ایم، مشکل مردم را حل نمی‌کند. باید صدای دختران و زنانی را که به آنان ظلم می‌کنند بشنویم و اگر نشنویم، کارمان تمام می‌شود. با صندوق رای قهر نکنید، من تا جایی که بتوانم مشکلات شما را حل می‌کنم.

 مسعود پزشکیان، صبح امروز در بدو ورود به شهر اصفهان، با حضور در گلستان شهدا و تخت فولاد این شهر، با شهدا و علمای مدفون در این مکان تجدید میثاق کرد.

وی همچنین در همین محل، با برخی از خانواده شهدا، جانباران و ایثارگران نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

پزشکیان سپس با حضور در بستر خشک رودخانه زاینده‌رود در محدوده پل خواجو، با برخی از مردم و کشاورزان اصفهانی نیز دیدار و گفت‌‎وگو کرد که در این دیدار کشاورزان اصفهان از وضعیت خشک رودخانه زاینده‌رود انتقاد کردند و این وضع را معضلی جدی برای شهر اصفهان دانستند و تاکید کردند که از رئیس جمهور آینده انتظار داریم، نسبت به حل این معضل، اقدام عملی کند و صرفاً وعده ندهد.

محمدجواد ظریف- وزیر سابق امور خارجه-، عباس صالحی امیری- وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی-، محسن مهرعلیزاده- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی در دوره اصلاحات و ...، مسعود پزشکیان را در سفر به اصفهان همراهی کردند.

انتهای پیام

نظر شما