شناسهٔ خبر: 67288550 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

وعده زاکانی به زنان باردار /آقای پزشکیان اطلاعاتت نادرست است /حالم بد شد گفتم فقط به بیمارستان امام می روم

زاکانی بازهم از وعده ای جدید رونمایی کرد اینبار در حوزه سلامت و درمان.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا زاکانی در پاسخ به اظهارات مطرح شده از سوی کاندیداها نکاتی را مطرح کرد.

اهم اظهارات زاکانی را بخوانید؛

*مردم عزیز من سعی می کنم خیلی شفاف بسته هایی را خدمت شما تقدیم کنم تا بعدا انتظار از من معلوم باشد.

*سعی کردم چند بسته را خدمت مردم تقدیم کنم. ناظر به حوزه سلامت هم همچنین. بخشی را فراموش کردم و آن رایگان کردن رسیدگی های بهداشت و درمان به خانم های باردار است.

*رایگان‌شدن درمان تا ۱۵ سالگی را به‌صورت پلکانی خواهیم داشت.

*رایگان‌شدن درمان کودکان زیر ۷ سال در دولت شهید رئیسی صورت گرفت.

*موضوع دارو و شیرخشک با دستور حل نمی‎‌شود.

*بزرگترین سرمایه ما در حوزه پزشکی نیروی انسانی و شبکه ما و تجربه ما و کارکردهای ماست که باید به نحو احسنت پاس بداریم.

*بزرگترین سرمایه ما در حوزه پزشکی موضوع نیروی انسانی، شبکه، تجربه و کارکردهای ماست که باید پاس بداریم تا بتوانیم بسته ای را برای ارائه خدمت در نظر بگیریم.

*آقای پزشکیان گفتند یک عده ای ممکن است رانت بگیرند ما هم مثل ایشان نه در خارج بیمارستان کار کردیم نه بستری شدنمان بیرون از بیمارستان دولتی بوده است. خاطرح هست زمانی در مجلس حالم بد شد گفتند برویم فلان بیمارستان گفتم فقط بیمارستان امام می روم.

*نیازمند یک تحول هستیم، جز با یکپارچه سازی اطلاعات نسخه الکترونیک، سطح بندی خدمات و شبکه بهداشت و نظام ارجاع و توجه به توریسم سلامت و ... نمی شود.

*جناب قاضی زاده من در دولت مکرر درباره حوزه سلامت صحبت می کردم و اتفاقات ناخوشی که درحال رقم خوردن بود و این حوزه نیازمند تحول بزرگ است در حوزه دولت صحبت کردم مسیر معلوم است و می شوند گام به گام مسیر درست را برداشت .

*موضوع سلامت فراتر از بخش درمان است.

*مسیر کاملاً معلوم است و می شود گام به گام مسیر درست را برداشت. موضوع سلامت فراتر از بهداشت و درمان است. شورای عالی سلامت به مسئولیت ریاست جمهوری میتواند همه را مکلف به گام گذاشتن در این مسیر کند.

*موضوع دارو با دستور به کارخانه ها حل نمیشود؛ در همه موضوعات ما بحث کرده ایم و مسیر کاملا معلوم است؛ ظرفیت داخلی موجود است؛ نگاه منطقی و کارشناسی لازم است که به بهترین نحو انجام شود.

*اصلاح بیمه ها و مبارزه با فساد در سلامت و زیرمیزیها باید بهش پرداخته شود.

*ناظر به فروش نفت آقای پزشکیان چیزهایی گفت ولی اطلاعاتش نادرست است. اطلاعات درست را بعد جلسه به شما اگر خواستید می دهم. امروز عربستان و عراق بیشتر از ما پوئن می دهند برای فروش. این عدد ۳۰ درصد هم که گفتید درست نیست.

2727

نظر شما