شناسهٔ خبر: 67264712 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در جمع فرهنگیان

نخبگان با ورود به میدان در مسیر جهاد تبیین گام بردارند

امروز نخبگان و افرادی که رسالت تعلیم و تربیت را برعهده دارند و لازم است وارد میدان شوند و در جهاد تبیین گام بردارند.

صاحب‌خبر -

نخبگان با ورود به میدان در مسیر جهاد تبیین گام بردارندبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در اجتماع بزرگ فرهنگیان استان اصفهان گفت: حماسه حضور در تشییع پیکر شهید رییسی می‌تواند به حماسه حضور در انتخابات تبدیل شود و مردم در حرکت توده‌ای رسالت خود را انجام دادند.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طائب افزود: استقامت امروزه باید تبیین شود، همه تلاش‌های آمریکا بر این بود که راهبرد جهانی از مسیر دهکده جهانی با کدخدایی آمریکا بگذرد و آن را ۱۴ سال پیش تلاش کردند تا اجرا کنند، از همین‌رو به افغانستان و عراق ورود کردند و موفق نشدند؛ در نظر داشتند قاب جهان یعنی خاور میانه را بگیرند، اما در مقابل ایران نام توان بودند، مسیر بر پیش رو مسیر بر مبنای استقامت بود و پیگیری بر مبنای حرکت در جهت مسیر آمریکایی‌ها بود.
وی گفت: شهید امیر عبدالهیان به اذعان همگان مصداق مذاکره کننده دیپلمات انقلابی در سطح منطقه و جهانی بوده چراکه راهبرد کدخدا محوری و ارتباطات حول کدخدا را کنار گذاشت و به تولید قدرت درونی و استقامت تکیه و سپس مذاکره کرد.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: روابط در دولت‌های قبل از دولت شهید رئیسی روابط کشور با همسایگان در شرایط مطلوبی نبود و درصد پایین صادرات نفت را داشتیم و نازل نرین سطح صادرات را تجربه کردیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طائب گفت: تحریم‌های نفتی و فلزات کشور در دولت دموکرات‌های آمریکا صورت گرفت و هرچه جلو رفتیم و مذاکره کردیم تا توسعه حمل و نقل و تجهیزات را ایجاد کنیم در حالی که تولید ما از ۴ میلیون بشکه در روز به دو میلیون و ۹۰۰ هزار بشکه رسید و مجدد در دولت سیزدهم تولید افزایش یافت و به ۳ میلیون ۶۰۰ هزار بشکه در روز رسید و صادرات ما به ۱ میلیون ۶۰۰ هزار بشکه در روز افزایش یافت.
وی افزود: روند کشور، چون در دهه گذشته با سرمایه گذاری برای زیر ساخت‌های لازم روبه رو نبود در حالی که در موضوع بنزین خودکفا بودیم، به مرز وارد کنندگی بنزین رسیدیم و امسال باید بنزین وارد می‌کردیم تا زمانی که سرمایه گذاری‌های صورت گرفته در دولت شهید رئیسی با سرعت بالایی در حال تحقق است.
وی تاکید کرد: مذاکره با هیچ کشوری در دولت شهید رئیسی از جانب ایران متوقف نشد و این بیگانگان بودند که در مذاکرات حاضر نشدند.

نظر شما