شناسهٔ خبر: 67267348 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران:

جریان انقلاب به‌خوبی مذاکره می‌کند/ باید رئیس جمهور تراز گام دوم انقلاب در این جایگاه قرار گیرد

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: جریان انقلاب به‌خوبی مذاکره می‌کند و در این عرصه هم موفق است و اقتدار را برای کشور به ارمغان می‌آورد و دولت شهید رئیسی دولت استقامت بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین طائب ظهر چهارشنبه در اجتماع بزرگ فرهنگیان استان اصفهان اظهار داشت: حماسه حضور در تشییع پیکر شهید رئیسی می‌تواند به حماسه حضور در انتخابات تبدیل شود و مردم در حرکت توده‌ای رسالت خود را انجام دادند و امروز نخبگان و افرادی که رسالت تعلیم و تربیت را عهده دارند، باید وارد میدان شوند و در جهاد تبیین باید گام بردارند.

وی افزود: استقامت امروزه باید تبیین شود، همه تلاش‌های آمریکا بر این بود که راهبرد جهانی از مسیر دهکده جهانی با کدخدایی آمریکا بگذرد و آنها برای اجرای این طرح از ۱۴ سال پیش برای کشور ما تلاش کرده‌اند، از همین رو به افغانستان و عراق ورود کردن و موفق نشدند؛ در نظر داشتند قلب جهان یعنی خاورمیانه را بگیرند اما در مقابل ایران ناتوان بودند چراکه مسیر پیشرو کشور مسیر بر مبنای استقامت بود.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران عنوان کرد: شهید امیر عبدالهییان به اذعان همگان مصداق مذاکره‌کننده دیپلمات انقلابی در سطح منطقه و جهانی بوده چراکه راهبرد کدخدا محوری و ارتباطات حول کدخدا را کنار گذاشت و به تولید قدرت درونی و استقامت تکیه و سپس مذاکره کرد.

وی اضافه کرد: روابط در دولت‌های قبل از دولت شهید رئیسی روابط کشور با همسایگان در شرایط مطلوبی نبود و پایین‌ترین درصد صادرات نفت را داشتیم و نازل‌ترین سطح صادرات را تجربه کردیم.

طائب بیان داشت: تحریم‌های نفتی و فلزات کشور در دولت دموکرات‌های آمریکا صورت گرفت و هرچه جلو رفتیم و مذاکره کردیم تا توسعه حمل‌ونقل و تجهیزات را ایجاد کنیم نتوانستیم، درحالی‌که تولید ما از ۴ میلیون بشکه در روز به دو میلیون و ۹۰۰ هزار بشکه رسید و مجدد در دولت سیزدهم تولید افزایش یافت و به ۳ میلیون ۶۰۰ هزار بشکه در روز رسید و صادرات ما به ۱ میلیون ۶۰۰ هزار بشکه در روز افزایش یافت.

وی گفت: تفاوت اینجاست که در نگرشی کلیه زیرساخت‌های کشور را تسلیم بیگانگان می‌کند و به عبارتی تسلیم می‌شود و نگرش دیگری بر پایه استقامت است که باعث رشد و تعالی می‌شود.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران ابراز داشت: روند کشور چون در دهه گذشته با سرمایه‌گذاری جهت توسعه زیرساخت‌های لازم روبه‌رو نبود، درحالی‌که در موضوع بنزین خودکفا بودیم به مرز واردکنندگی بنزین رسیدیم و امسال باید بنزین وارد می‌کردیم تا زمانی که سرمایه‌گذاری‌های صورت‌گرفته توسط دولت شهید رئیسی به بهره‌برداری برسد و با سرعت بالایی در حال انجام است.

وی تأکید کرد: مذاکره با هیچ کشوری در دولت شهید رئیسی از جانب ایران متوقف نشد و این بیگانگان بودند که در مذاکرات حاضر نشدند.

طائب تصریح کرد: جمهوری اسلامی مصمم بود تا اقتدار ایجاد کند و پاسخ رژیم منحوس صهیونیستی را باقدرت دهد، در حالی که چندین کشور اتمی از این رژیم حمایت کردند ایران پاسخ خود را داد و بدون خللی به مذاکرات دیپلماتیک خود با کشورهای همسایه و سایر کشورها نیز ادامه می‌دهد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران متذکر شد: کنگره از وزیر امور خارجه آمریکا، می‌خواهد و از او سوال می‌کند که چرا ایران به‌اندازه‌ای قوی شده است که می‌تواند صادرات خود را از ۳۰۰ بشکه نفت به ۲ میلیون بشکه افزایش‌یافته دهد و این ثمره استقامت است.

وی یادآور شد: مردم خدمت را با پوست و گوشتشان لمس‌کردن و به همین دلیل نام شهید خدمت را برای شهید رئیسی انتخاب کردند.

طائب گفت: در حوزه حمل‌ونقل توافقات مهمی در خصوص خطوط هوایی و توسعه لوکوموتیوها و خط ریل‌ها صورت گرفت و خطوط ترانزیت نیز با توسعه گسترده‌ای مواجه شد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: جریان انقلاب به‌خوبی مذاکره می‌کند و در این عرصه هم موفق است و اقتدار را برای کشور به ارمغان می‌آورد و دولت شهید رئیسی دولت استقامت بود و امروزه می‌بینیم توده مردم شهید خدمت را مطرح می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در این مقطعی که قرار داریم که باید انتخاباتی پر شور با حضور گسترده مردم و در کمال امنیت، سلامت و آرامش برگزار شود و رئیس‌جمهور تراز گام دوم انقلاب در این جایگاه قرار گیرد و پرکاری شهید رئیسی تداوم یابد.

نظر شما