شناسهٔ خبر: 67264393 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سومین ‌حاجی‌ کردستانی در سرزمین وحی دارفانی را وداع گفت

فرانک کیانپور

مدیرکل حج و زیارت کردستان گفت: حاج عبدالله احمدی از زائرین اهل شهرستان سنندج، پس از انجام اعمال و مناسک حج در سرزمین منا و مکه مکرمه دارفانی را وداع گفت.

صاحب‌خبر -

کاوه شیرزادی ۳۰ خرداد در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: حاج عبدالله احمدی از زائرین متولد سال ۱۳۳۰ اهل شهرستان سنندج پس از انجام اعمال حج به دلیل ایست قلبی در سرزمین منا دعوت حق را لبیک گفت.

وی تصریح کرد: حاج عبدالله احمدی سومین حاجی استان است که در سرزمین وحی دعوت حق را لبیک گفته است، حاجیه عزیزه ناصری ۸۲ ساله اهل سنندج و حاج سید محمد فاضل صادقی ۵۱ ساله اهل شهرستان بانه دو حاجی دیگر کاروان‌های کردستان بودند که بر اثر ایست قلبی در مکه دار فانی را وداع گفته‌اند.

مدیرکل حج و زیارت کردستان گفت: هر سه حاجی کردستانی با هماهنگی خانواده‌هایشان در مکه مکرمه دفن شده‌اند.شیرزادی عنوان کرد: کاروان حج تمتع از کردستان از هفتم تا یازدهم خرداد به سرزمین وحی اعزام شدند.

به گفته وی، در حج ابراهیمی امسال یک‌هزار و ۱۴۵ نفر از زائران کردستانی شامل ۶۰۸ نفر از بانوان و ۵۳۷ نفر از آقایان در قالب ۱۰ کاروان به این سفر معنوی مشرف شدند.

مدیرکل حج و زیارت کردستان عنوان کرد: کاروان‌های حج تمتع امسال شامل ۹ کاروان اهل تسنن و یک کاروان اهل تشیع است که از طریق ایستگاه پروازی همدان به این سفر معنوی اعزام شدند.

انتهای پیام

نظر شما