شناسهٔ خبر: 67262032 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سومین حاجی کردستانی در سرزمین وحی درگذشت

سنندج- ایرنا- مدیرکل حج و زیارت کردستان گفت: یک زائر ۷۳ ساله اهل شهرستان سنندج، پس از انجام اعمال و مناسک حج در سرزمین منا و مکه مکرمه درگذشت.

صاحب‌خبر -

کاوه شیرزادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: حاج عبدالله احمدی متولد سال ۱۳۳۰ اهل شهرستان سنندج پس از انجام اعمال حج بدلیل ایست قلبی در سرزمین منا دعوت حق را لبیک گفت.

وی افزود: پیش از این نیز حاجیه عزیزه ناصری ۸۲ ساله اهل سنندج و حاج سید محمد فاضل صادقی ۵۱ ساله اهل شهرستان بانه بر اثر ایست قلبی در مکه دار فانی را وداع گفتند.

مدیرکل حج و زیارت کردستان با بیان اینکه حاج عبدالله احمدی سومین حاجی استان است که در سرزمین وحی دعوت حق را لبیک گفته است، گفت: هر سه حاجی کردستانی با هماهنگی خانواده هایشان در مکه مکرمه دفن شده اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کاروان حج تمتع از کردستان از هفتم تا یازدهم خرداد به سرزمین وحی اعزام شدند، یادآور شد: امسال هزار و ۱۴۵ نفر از زائران کردستانی شامل ۶۰۸ نفر از بانوان و ۵۳۷ نفر از آقایان در قالب ۱۰ کاروان به این سفر معنوی مشرف شدند.

شیرزادی اضافه کرد: کاروان های حج تمتع امسال شامل ۹ کاروان اهل تسنن و یک کاروان اهل تشیع است از طریق ایستگاه پروازی همدان به این سفر معنوی اعزام شدند.

نظر شما