شناسهٔ خبر: 67264313 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری اجلاس سراسری نماز، آبان ماه در خراسان رضوی

سی و یکمین اجلاس سراسری نماز، آبان امسال در مشهد برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -
برگزاری اجلاس سراسری نماز، آبان ماه در خراسان رضوی
 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، حجت الاسلام سبحانی نیا، رئیس ستاد اقامه نماز خراسان رضوی در اولین جلسه شورای اقامه نماز خراسان رضوی در سال جدید در مشهد، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت نسل جوان و نوجوان، موضوع و تمرکز این اجلاس «نماز، نسل نو و رسالت ما» است و از همه اندیشمندان و متفکران کشور دعوت شده است تا ایده‌ها و تفکرات خود را برای دبیرخانه این ستاد ارسال کنند.
 
مشاور رئیس و مسئول ستاد اقامه نماز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده کشور هم در این جلسه خواستار تقویت و بهبود فضا‌های نمازخانه‌های بین راهی در خراسان رضوی به عنوان الگو در کشور شد.
 
حجت الاسلام ناصری افزود: طبق هماهنگی‌های انجام شده با سازمان راهداری، با استفاده از فناوری، امکان اطلاع رسانی مسافرین اتوبوس‌های بین شهری به مقصد مشهد، از زمان و مکان اقامه نماز، فراهم خواهد شد.
 
استاندار خراسان رضوی هم با اشاره به ضرورت پرداختن به نماز در قشر نوجوان و جوان، خواستار برنامه‌ریزی بهتر برای اقامه نماز در آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها با ایده‌های نو و جذاب شد.
 
یعقوبعلی نظری حضور سرزده مسئولین در نماز جماعت مساجد سطح شهر و استان را موجب رونق نماز و ارتباط بیشتر مردم و مسئولین عنوان کرد و خواستار تداوم آن شد.

نظر شما