شناسهٔ خبر: 67282667 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وزیر آموزش و پرورش: رییس‌جمهور شهید ایران را به کارگاه مدرسه‌سازی تبدیل کرد

مشهد- ایرنا -وزیر آموزش و پرورش در جمع خیرین مدرسه‌ساز خراسان رضوی گفت: تمام ایران به کارگاه مدرسه‌سازی در دوران دولت سیزدهم و رییس‌جمهور شهید تبدیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، رضا مراد صحرایی روز پنجشنبه در بیست و ششمین همایش خیرین مدرسه‌ساز استان خراسان رضوی ضمن گرامی‌داشت یاد شهید آیت‌الله رییسی افزود: رییس‌جمهور شهید سعی می کرد که از مردم و با مردم باشد، خط قرمز ایشان در همه تصمیمات نفع مردم بود.

وی با بیان اینکه رییس جمهور شهید اخلاق را به سیاست برگرداند، اظهار کرد: شهید رییسی در دوره کوتاه خدمت خود از هیچ کدام از اصول اخلاقی عدول نکرد، وقت خود را صرف اخلاق کرد و تاکید داشت، نگویید دولت سیزدهم چراکه این دولت، دولت مردم است.

وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: مدرسه‌سازی از دیدگاه رییس‌جمهور شهید بسیار مهم بود، بنابراین دولت را شریک کار خیرین کرد ضمن اینکه با این کار به آینده ایران توجه داشت.

وی با بیان اینکه در دوران دولت سیزدهم افزون بر ۷۸ هزار ظرفیت به دانشگاه فرهنگیان داده شد، اظهار کرد: در این دولت ۷۰ هزار کلاس درس در کشور بهسازی، بازسازی و مقاوم سازی شد.

مراد صحرایی خطاب به خیرین مدرسه ساز گفت: شما برای سرمایه گذاری حوزه‌ای انتخاب کرده اید که به آینده این کشور گره خورده است، چراکه مدرسه‌سازی ساخت انسان و مولدسازی است.

وی بیان کرد: در شهرستان کاشمر ۲۰ مدرسه بر اثر زلزله دو روز پیش آسیب دیده است و از خیرین تقاضا داریم اداره کل نوسازی را یاری دهند تا مدارس را تا شهریور ماه مهیای پذیرش دانش‌آموزان کند.

 بیست و ششمین همایش خیرین مدرسه‌ساز استان خراسان رضوی ۳۱ خردادماه در جوار بارگاه منور رضوی برگزار شد.

نظر شما