شناسهٔ خبر: 67263850 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس شورای شهرستان کرج:

نگاه همدلی میان مدیریت استان البرز و شورای شهر گره از مشکلات مردم باز می‌کند

رئیس شورای اسلامی شهرستان کرج گفت: مشکلاتی که سال‌ها زمین مانده است و رنج آن را مردم عزیزمان می‌بردند با تدبیر و درایت مدیریت استان البرز ساماندهی و رفع می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، علی قاسم پور ظهر امروز _چهارشنبه سی‌ام خرداد_ در نشست با استاندار البرز، هدف شورای اسلامی شهرستان کرج را تعامل با همه دستگاه‌ها عنوان کرد و اظهار کرد: منافع شهر و مردم، محور کار و اولویت شورای شهرستان است تا تأثیرگذاری و اعتبار شورا نزد ادارات، دستگاه‌ها و مردم محسوس و ویژه دیده شود.

وی افزود: مشکلات در استان بسیار است، اما در کنار آن ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف داریم که باید با هم‌اندیشی به دنبال راهکارهایی برای رفع مشکلات باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان کرج ضمن قدردانی از زحمات استاندار در پیگیری پروژه‌های مطرح کلانشهر کرج عنوان کرد: قطار شهری، بزرگراه شمالی و مصلی کرج از پروژه‌های بزرگی هستند که شخصاً توسط استاندار پی گیری و به سرانجام رسیده است.

به گزارش ایمنا، در این نشست مقرر شد با جلسات مستمری که در آینده و با حضور استاندار، اعضا شورای شهرستان و مدیران دستگاه‌ها و مدیریت شهری برگزار می‌شود؛ مسائل و دغدغه‌های شهر بررسی و برای حل آن‌ها تصمیم گیری خواهد شد.

نظر شما