شناسهٔ خبر: 67296051 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه موقت شاهرود:

دشمن به دنبال ایجاد آشوب/ رفع توطئه‌ها نیازمند انتخاب اصلح است

شاهرود- امام جمعه موقت شاهرود بابیان اینکه دشمن با سوءاستفاده از انتخابات به دنبال ایجاد آشوب در کشور است، گفت: رفع این توطئه نیازمند انتخاب فرد اصلح است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی شاهرودی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلای مدرسه قلعه بابیان اینکه دشمن همواره به دنبال ایجاد آشوب، اخلال در امنیت و تقابل دولت و مجلس است، ابراز داشت: این بار در نقشه‌های خود انتخابات ریاست جمهوری را هدف خود قرار دادن است.

وی افزود: تنها راه خنثی سازی توطئه دشمن مشارکت فعال در انتخابات و انتخاب فرد اصلح است که برنامه‌های نیمه تمام دولت سیزدهم را به اتمام برساند.

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا بابیان اینکه این برهه حساس کنونی به هوشیاری بالای مردم در عرصه انتخابات نیاز دارد، ابراز داشت: طی این چهار دهه عمر انقلاب امروز نظام در مقطع خاصی قرار گرفته که می‌بایست به صورت حداکثری در انتخابات شرکت کرد.

سعیدی شاهرودی بابیان اینکه سرنوشت کشور به دست مردم رقم می‌خورد، تصریح کرد: برای توسعه و پیشرفت نیازمند رئیس قوه مجریه قوی هستیم لذا از این رو انتخاب مردم مهم است.

وی افزود: مردم انتظار دارند رئیس جمهور آینده فساد ستیز بوده و سیستم اداری اصلاح شود لذا باید در انتخابات شاخصه مدیریت و کارآمدی فرد مد نظر قرار گیرد.

نظر شما