شناسهٔ خبر: 67387979 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون استاندار اردبیل:

اردبیلی‌ها سهم بیشتری را در انتخاب رییس جمهور نهم خواهند داشت

اردبیل- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: اردبیلی‌ها نقش مهم و تأثیرگذاری را با حضور در پای صندوق‌های رأی در انتخاب رییس جمهور نهم انقلاب اسلامی خواهند داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد انتخابات در اردبیل، اظهار کرد: کمتر از ۱۲ ساعت به زمان تبلیغات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری باقی مانده و از هشت صبح فردا تبلیغات ممنوع و طرفداران و کاندیداها باید به این امر و ممنوعیت هرگونه تبلیغ گردن نهند.

وی تصریح کرد: استان اردبیل همچون سایر استان‌ها آرام آرام خود را برای برگزاری انتخابات باشکوه در هشتم تیرماه آماده می‌کنند که ما تمهیدات لازم را اندیشیده‌ایم تا شاهد برگزاری باشکوه انتخابات و ثبت یک جشن سیاسی دیگر در استان باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل به اربعین شهدای خدمت به ویژه آیت‌الله رئیسی اشاره کرد و گفت: برنامه‌های مختلفی در همین راستا در استان برگزار می‌شود که امشب در مسجد قدس مراسم گرامیداشت شهدای خدمت برگزار و فردا نیز همزمان با هفتم تیر سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی و یاران باوفایش گرامیداشت چهلمین روز شهادت آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت نیز برگزار خواهد شد.

قاسمیان افزود: این مراسم ساعت ۱۰ صبح در مصلای امام خمینی اردبیل برگزار شده و اهالی استان یاد و خاطره شهید جمهور و یارانش را به همراه شهدای هفت تیر گرامی خواهند داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: حماسه حضور دیگری در هشت تیر رقم خواهد خورد تا مردم شهرهای مختلف کشورمان و استان اردبیل نهمین رئیس جمهور خود را انتخاب کنند تا زمینه برای شکل‌گیری دولت جدید همراه با خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مردم فراهم آید.

قاسمیان اضافه کرد: استان اردبیل در بحث مشارکت در انتخابات همواره جز استان‌های پیشرو بوده و امیدواریم روز جمعه از ساعت هشت صبح مردم استان بار دیگر در شکوه و عظمت خلق شده نقش‌آفرین بوده و مشارکت بالایی را در انتخابات رقم بزنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بیان کرد: همه فرمانداری‌ها در برگزاری انتخابات با تعیین نیروهای اجرایی و همچنین حضور نیروهای نظارتی و بازرسی شرایط مطلوبی را در برگزاری انتخابات خواهیم داشت و در مناطق روستایی و عشایری نیز صندوق‌های ثابت و سیاری دایر خواهد بود تا در چهلمین روز شهدای خدمت یک بار دیگر عظمت ملت ایران را در انتخاباتی سرنوشت‌ساز شاهد باشیم.

نظر شما