شناسهٔ خبر: 67263652 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ظریف:

به حرف کسانی که پیام ناامیدی را القا می‌کنند، گوش نکنید

وزیر خارجه سابق کشور گفت: به حرف کسانی که پیام ناامیدی را القا می‌کنند و می‌خواهند شما را در منزل نگه دارند، گوش نکنید چرا که رای ندادن مشابه رای دادن به اقلیت است.

صاحب‌خبر -

محمدجواد ظریف در حاشیه سفر استانی پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به اصفهان در جمع هواداران این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: بسیار خوشحالم که در شهر تاریخی و پرافتخار اصفهان هستیم؛ شهر جوانان و زنان غیور و مردان پرکار، شهر مقاومت، نوآوری و ابتکار، شهر کشاورزان و صنعتگران و همه کسانی که در صنعت گردشگری حضور دارند.

وی خطاب به جمعیت حاضر در سالن گفت: شما بزرگترین پشتوانه امنیت ایران هستید؛ ایرانیان از آغاز تاریخ در برابر تهاجم‌ها ایستادگی کرده و هیچ‌گاه در مهاجمین حل نشده‌اند بلکه مهاجمان را در فرهنگ غنی خودشان ادغام کرده‌اند و این تاریخ پرافتخار ایران است.

وزیر خارجه سابق کشور با بیان اینکه مردم ایران همیشه از این سرزمین و تمامیت ارضی کشور دفاع کرده‌اند، افزود: مردم ایران بزرگترین فرصت هستند و نباید فرصت را محدود و آنها را تهدید شمرد؛ نباید اجازه داد که با این بزرگ‌ترین فرصت کشور به نحوی برخورد شود که خودش را تحقیر شده ببیند.

ظریف با تاکید بر اینکه نباید اجازه داد که ایرانی در هر کجای جهان که حضور دارد، احساس کند که مقامش از دیگران پایین‌تر است، خاطرنشان کرد: ایران بزرگترین، قدیمی‌ترین کشور و تمدن جهان است و به خاطر مردم سر پا مانده و مردم هستند که می‌توانند یکبار دیگر ایران را از نو بسازند.

وی خطاب به افراد حاضر در سالن گفت: روز ۸ تیر با حضور پای صندوق‌های رای ثابت خواهید کرد که هیچ کس نمی‌تواند مردم ایران را نا امید کند؛ هیچ کس نمی‌تواند یک ایرانی را از زندگی و خواستن برای ایران ناامید کند؛ هیچ کس نمی‌تواند یک ایرانی را تهدید کند.

ظریف اضافه کرد: به حرف کسانی که پیام ناامیدی را القا می‌کنند و می‌خواهند شما را در منزل نگه دارند، گوش نکنید چرا که رای ندادن مشابه رای دادن به اقلیت است.

وی تاکید کرد: رای ندادن پیام نیست بلکه فرصت دادن به اقلیت پر سر و صدایست که می‌تواند ایران را به سمت شرایط ناگوار پیش ببرد. یقین دارم که مردم ایران خواست کسانی که در کجای صحنه باشند، به دنبال جنگ، تحریم و تحمیل فشار بر مردم هستند، گوش نخواهند داد؛ چه کسانی در یک سوی صحنه مردم را تهدید می‌انگارند.

ظریف گفت: من یقین دارم که شما به پای صندوق رای خواهید رفت و ایران جدیدی خواهید ساخت چرا که حضور شما بزرگترین برگ برنده دولت آینده برای شکستن تحریم برای مقابله با فشار‌های اجتماعی و احیای زاینده‌رود خواهد بود.

نظر شما