شناسهٔ خبر: 47615620 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

یوسفی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

با انتخابی صحیح شرایط تغییر خواهد کرد

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: مردم بدانند که حضور تک تک آنها در انتخابات ریاست جمهوری سرنوشت آینده کشور را رقم خواهد زد.

صاحب‌خبر -

مجتبی یوسفی عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: ما به دلیل اتفاقات تلخ اقتصادی و معیشتی که در طی سالهای گذشته افتاده است شرمنده هستیم و از مردم عذرخواهی می‌کنیم.

وی افزود: مردم بدانند که حضور تک تک آنها در انتخابات ریاست جمهوری سرنوشت آینده کشور را رقم خواهد زد، کشور در طی هشت سال گذشته درگیر جنگ اقتصادی بود اما قطعا وضعیت متحول می‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس بیان کرد: کشوری که مردم آن در انتخابات مشارکت نکنند متضرر خواهد شد و قطعا همه جامعه هزینه آن را خواهند داد، باید بدانیم ایران یک خانواده با سلایق متفاوت است و نظر همه افراد جامعه حتی کسانی که نظرات مخالف دارند برای ما مهم است.

نماینده مردم اهواز در مجلس متذکر شد: مردم باید بدانند هر وضعیتی که در آن قرار می‌گیریم نتیجه انتخاب خودمان است و اگر انتخاب اشتباهی صورت دهیم ممکن است چند سال با عواقب آن دست و پنجه نرم کنیم.

یوسفی افزود: مقام معظم رهبری در بیانات اخیرشان فرمودند یک روز انتخابات است اما نتیجه آن سالها تاثیرگذار است پس باید برای رقم زدن سرنوشت کشورمان پای صندوق رای بیاییم.

عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کردند: مردم بدانند که قطعا با انتخاب صحیح آنها شرایط تغییر خواهد کرد، لذا ناامیدی را کنار بگذارند و به کاندیدای اصلح خود رای دهند.

وی گفت: برخی افراد فریبکار قبل انتخابات مردم را به رای ندادن دعوت می‌کنند و بعد از آن می‌گویند انتخابات مهندسی شده است، اما مردم نباید به صحبتهای چنین افرادی که دستشان در کاسه بدخواهان ایران است توجه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما