شناسهٔ خبر: 67262609 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

ظریف در گردهمایی حامیان پزشکیان در اصفهان:

مردم سرزمینمان این تاریخ را ساختند و از آن دفاع کردند

وزیر سابق امور خارجه گفت: مردم این سرزمین این تاریخ را ساختند و از آن دفاع کردند، از تمامیت ارضی دفاع کردند، مردم این سرزمین بزرگ‌ترین فرصت هستند و نباید فرصت را محدود کرد و آن را تهدید شمرد، نباید اجازه داد با این بزرگ‌ترین فرصت به نحوی برخورد شود که خود را تحقیرشده ببینند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدجواد ظریف صبح امروز _چهارشنبه سی‌ویکم خرداد_ در جمع هواداران مسعود پزشکیان در اصفهان اظهار کرد: خوشحالم که در حضور شما و در خدمت پزشکیان، در شهر تاریخی اصفهان هستیم؛ شهر پرافتخار، پر از تاریخ، مقاومت و نوآوری؛ شهر جوانان، زنان غیور و مردان پرکار، صنعتگران، کشاورزان و همه کسانی که در صنعت گردشگری حضور دارند.

وی افزود: شما بزرگ‌ترین پشتوانه امنیت ایران هستید، ایرانیان از آغاز تاریخ در برابر تهاجم‌ها ایستادگی کردند، هیچ‌گاه در مهاجران ادغام نشدند، بلکه آن‌ها را در خود ادغام کردند.

وزیر اسبق امور خارجه خاطرنشان کرد: مردم این سرزمین این تاریخ را ساختند و از آن دفاع کردند، از تمامیت ارضی دفاع کردند، مردم این سرزمین بزرگ‌ترین فرصت هستند و نباید فرصت را محدود کرد و آن را تهدید شمرد، نباید اجازه داد با این بزرگ‌ترین فرصت به نحوی برخورد شود که خود را تحقیرشده ببینند و ایرانی فکر کند منزلتش پایین‌تر از دیگران است.

ظریف عنوان کرد: شما یک‌بار دیگر می‌توانید ایران را از ابتدا بسازید؛ هشتم تیر ثابت خواهید کرد هیچ‌کس نمی‌تواند مردم ایران را ناامید کند، هیچ‌کس نمی‌تواند ایرانی را از زندگی ناامید و تهدید کند.

وی اظهار کرد: به حرف کسانی که می‌خواهند شما را در منزل نگاه دارند، گوش نکنید. رأی ندادن پیام نیست، رأی ندادن قدرت‌بخشی به اقلیت پر سر و صدا و پرگویی که ایران را می‌تواند به سمت شرایط ناگوار به پیش ببرد است.

وزیر اسبق امور خارجه عنوان کرد: یقین دارم مردم ایران خواسته کسانی که به دنبال جنگ و تحریم‌اند را هرکجای صحنه سیاست ایستاده باشند، یا خواسته هیچ گروهی که می‌خواهند آن‌ها را در خانه نگه دارند، را گوش نخواهند داد. شما پای صندوق رأی خواهید رفت و به پزشکیان رأی خواهید داد و ایران جدیدی را خواهید ساخت.

ظریف بیان کرد: مردم بزرگ‌ترین برگ برنده دولت آینده برای شکست تحریم، مقابله با فشارهای اجتماعی و احیای زاینده‌رود خواهند بود؛ اجازه ندهید گروهی به شما بگوید نمی‌توانید.

نظر شما