شناسهٔ خبر: 67263614 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

«سردار حسن‌پور» در نشست تخصصی با فعالان اقتصادی، اصناف و بازاریان استان مرکزی؛

اتاق اصناف خرج گروه های سیاسی نشود

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با تاکید بر اینکه بسیج فراجناحی و فراگردی است، گفت: اتاق‌های اصناف و اتحاديه‌های صنفی نبایستی خرج جریانات جناحی و حزبی شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار غلامرضا حسن‌پور رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور پیش از ظهر امروز در نشست تخصصی با فعالان اقتصادی، اصناف و بازاریان استان مرکزی با بیان اینکه استان مرکزی یک نخبه‌پرور و بی‌نظیر است، گفت: یک‌چهارم نخبگان و مشاهیر کشور برخاسته از استان مرکزی هستند و می‌توان به نام حضرت امام خمینی(ره) به عنوان یکی از نخبه‌های سیاسی جهان در بین این اسامی اشاره کرد.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: ملت ایران در انتخابات هشتم تیرماه با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی حضور خواهند داشت و بدون شک با بصیرت و آگاهی، یک بار دیگر پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان خواهند داد و انتخاب درستی خواهند کرد.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور، ۴ مؤلفه «مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت» را در انتخابات مهم دانست و گفت: آحاد ملت ایران که در بدرقه تاریخی شهدای خدمت شرکت داشتند با مشارکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، حماسه‌آفرینی خود را تکمیل خواهند کرد.

سردار حسن‌پور با تاکید بر اینکه بسیج فراجناحی و فراگردی است، گفت: اتاق‌های اصناف و اتحاديه‌های صنفی نبایستی خرج جریانات جناحی و حزبی شوند.

وی با تاکید بر اینکه همه بایستی برای ایجاد شور انتخاباتی و مشارکت حداکثری تلاش کنیم، افزود: مطمئناً با اتفاقاتی که طی این چند سال رخ داده است انتخابات پیش‌رو پرشورتر خواهد بود. مردم به تصمیمات رهبرشان در راهبری امورات کشوری ایمان دارند و این اعتماد ارزش دارد.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با اشاره به اقتدارو عزت جمهوری اسلامی ایران گفت: عملیات «وعده صادق» نمایش قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران به جهان بود و این مهم ز دستاوردهای انقلاب است. در سایه این عملیات، افتخار و عزت و غرور به کشور ارزانی شد.

سردار حسن‌پور با تاکید بر اینکه اعتماد اصناف و رابطه متقابل با سایر بخش‌ها باعث موفقیت کشور در عرصه اقتصادی خواهد بود، گفت: رشد دو برابری صادرات کشورمان به آفریقا یعنی عزت، این یعنی افتخار و این مسیر ادامه خواهد داشت. این اقدامات جهادی یعنی بلدن بودن زبان دنیا.

وی به اقدامات و عملکرد دولت سیزدهم در تعامل با دیگر کشورها اشاره کرد و افزود: در طول خدمت دولت سیزدهم عزت به کشور برگشت و بایستی باید به این رهبر عزیز افتخار کرد و این عزت را حفظ کرد.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور، توانمندسازی واحدهای تولیدی در صادرات را اولویت بسیج اصناف دانست و گفت: این طرح با شعار «جهش تولید، جهش صادرات» در حال اجرا است همچنین به منظور حذف دلالان از بازار دلار طرح «تاجر امین» اجرا شد که در تأمین مواد اولیه کمک به تولیدکنندگان بسیار کمک کرد.

انتهای پیام/ع.م

نظر شما