شناسهٔ خبر: 67283216 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نماینده مردم لارستان در مجلس:

اقدام خصمانه دولت کانادا علیه سپاه پاسداران مغایر با قوانین بین المللی است

بروجردی اقدام خصمانه دولت کانادا علیه سپاه پاسداران را مغایر با قوانین بین المللی دانست و تاکید کرد که مجلس اقدام متقابل و قاطع نشان خواهد داد.

صاحب‌خبر -

علاء الدین بروجردی­ ­ ضمن محکومیت اقدام خصمانه دولت کانادا علیه سپاه پاسداران، این اقدام را غیرمنطقی و غیرقانونی و مغایر با قوانین و مقررات بین المللی دانست و گفت: هیچ کشوری نمی‌تواند نیرو‌های مسلح رسمی یک کشور را گروه تروریستی اعلام کند بنابراین این اقدام سخیف فاقد هر گونه اعتبار بین المللی است.

وی با اعلام حمایت از شجره طیبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سپاه برکات زیادی را برای کشور داشته و به هیچ وجه اجازه اختلال در امنیت و آرامش مردم را به هیچ کشوری نداده است، افزود: مردم ایران به خدمات بی منت سپاه واقف هستند و به این نهاد انقلابی افتخار می‌کنند.

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس دوازدهم ادامه داد: تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران توسط دولت کانادا فاقد هر گونه ارزشی در عرصه بین المللی است و ملت ایران جواب این اقدام خصمانه را قاطعانه می‌دهند و مجلس هم با حمایت همه جانبه از این شجره طیبه اقدام متقابل و قاطع نشان خواهد داد. ­

نظر شما