شناسهٔ خبر: 67263387 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اجرای محدودیت ترافیکی در محور فشم +فیلم

رئیس پلیس راهور فراجا از اجرای محدودیت ترافیکی در محور فشم از اول تیرماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار سید تیمور حسینی با اشاره به ترافیک محور فشم در روزهای جمعه اظهار کرد:  در محور فشم در بعد از ظهر روزهای جمعه که مسافران در حال بازگشت هستند،  ما معمولا شاهد تراکم قابل توجهی، قبل از پل حاجی آباد هستیم که باعث می شود با ایستایی و ترافیک چندساعته خودروها مواجه باشیم. 

او  گفت: در راستای کاهش بار ترافیکی و تسهیل تردد هموطنان عزیز، مقرر شد از روز جمعه اول تیر ماه، پلیس راه راهور فراجا در این محور محدودیت‌های ترافیکی و تردد را اجرا کند.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: محدودیت تردد در محور فشم به این شکل است که از اول تیرماه در بعد از ظهر روزهای جمعه از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲٠ به مدت سه ساعت محور فشم به سمت تهران از پل حاجی آباد تا میدان زرد بند یکطرفه خواهد شد. 

سردار حسینی بیان  کرد: هموطنان عزیز در استان تهران،  توجه داشته باشند که بعد از ظهر روزهای جمعه ، اول تیرماه تا پایان تابستان از ساعت 17 تا 20 تردد از تهران به سمت فشم، دیزین،  رودبار وقصران امکان پذیر نیست و این محدودیت به جلوگیری از ترافیک سنگین و ایستایی خودروها کمک شایانی خواهد کرد.

<div id="video-display-embed-code_19457179"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/8759711/19457179?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما