شناسهٔ خبر: 67263230 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نجفی: مجلس یازدهم با قانون اقدام راهبردی دست تیم مذاکره‌کننده را پر کرد

علی قورچیان

نماینده مردم آستانه اشرفیه با انتقاد از مباحث مطروحه توسط طرفداران کاندیداهای انتخاباتی تاکید کرد: مجلس یازدهم در مسیر برجام سنگ‌اندازی نکرد بلکه با تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها دست تیم مذاکره‌کننده را برای احیای برجام پر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، ابراهیم نجفی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برخی از طرفداران کاندیداهای انتخاباتی مدعی شدند که توسط مجلس یازدهم در احیای برجام با تصویب قانون اقدام راهبردی سنگ‌اندازی کردند. در حالی که مجلس یازدهم در شرایطی این قانون را به تصویب رسانده بود که ترامپ پس از خروج یکطرفه از برجام شرط ازسرگیری مذاکرات را مذکره بر سر مسائل موشکی مطرح می‌کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: مجلس یازدهم در مسیر احیای برجام سنگ‌اندازی نکرد بلکه با قانون اقدام راهبردی ابزار چانه‌زنی در دست تیم مذاکره‌کننده قرار داد تا با دست پر در مقابل غربی‌ها بایستد.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس تصریح کرد: قانون اقدام راهبردی، کشور را از سرگردانی نجات داد و با پایان دادن به اجرای یکطرفه برجام دست تیم مذاکره‌کننده را برای احیای برجام پر کرد. با اجرای این قانون غنی‌سازی با ماشین‌های پیشرفته سانتریفیوژ پیشی گرفت و دوربین‌های نظارتی فراپادمانی کنار گذاشته شد تا دبیرکل آژانس را مجبور به مذاکره کند. با تصویب این قانون کارخانه تولید اورانیوم فلزی در اصفهان آغاز به کار کرد.

انتهای پیام

نظر شما