شناسهٔ خبر: 67263090 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

سپاه پرچم‌دار ولایت است

استاندار سمنان گفت: امروز سپاه مقتدر پاسداران انقلاب اسلامی، یکی از پرچم‌داران اصلی ولایت‌فقیه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در نشست تبیینی با کارکنان و سربازان تیپ قائم آل محمد (عج) استان سمنان که در حسینیه امام خمینی تیپ ۱۲ قائم آل محمد (عج) سپاه استان سمنان برگزار شد، ضمن تبریک دهه ولایت و اعیاد قربان و غدیر اظهار کرد: نعمت ولایت از بالاترین نعماتی است که خداوند متعال به ما اهدا کرده که با حضور و پشتوانه مقام معظم رهبری به عنوان سرمایه اصلی و ارزشمند نظام جمهوری اسلامی؛ این امر محقق شده است.
هاشمی افزود: امروزه پرچم‌دار ولایت‌فقیه سپاه مقتدر در کنار سایر ارکان نظامی است که با به‌کارگیری وحدت، از رموز موفقیت در هشت سال دوران دفاع مقدس، با اقتدار در جهت تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی گام برمی‌دارد.
وی تصریح کرد: تحقق وعده صادق برگرفته از فرهنگ هشت سال دفاع مقدس و همچنین فرهنگ ایثار و شهادت بوده که این فرهنگ لازمه قرار گرفتن و سرلوحه قرار دادن در تمام امور است.
هاشمی ضمن بیان اینکه در دولت سیزدهم به مدیریت ریاست شهید مظلوم آیت‌الله رئیسی اقدامات خوبی در کشور و همچنین استان سمنان به ثمر نشسته است، افزود: دستاوردهای بسیار ارزشمندی شامل حال استان سمنان شده که احیای بیش از ۲۰۰ واحد راکد، رشد اقتصادی، ایجاد اشتغال، انتخاب شهر سمنان به عنوان پایتخت کتاب کشور، افتتاح پل شهرک صنعتی سمنان، تعیین تکلیف کاروانسرای شاه‌عباسی از برخی از اقدامات و دستاوردهای کسب شده در سطح استان در دولت مردمی سیزدهم است.
استاندار سمنان اعلام کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی که در اسفندماه سال ۱۴۰۲ در برگزار شد استان سمنان در حوزه مشارکت جزو پنج استان برتر بوده که این امر با تلاش مستمر مسؤولان، همراهی و حضور مردم عزیز در پای صندوق‌های رأی بوده است.
استاندار سمنان گفت: با حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی شاهد برگزاری انتخابات با شکوهی در کشور و استان سمنان خواهیم بود.

نظر شما