شناسهٔ خبر: 67262581 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دستور استاندار البرز برای راه‌اندازی دستگاه زباله‌سوز

نماینده عالی دولت در استان البرز به ضرورت راه‌اندازی دستگاه زباله‌سوز اشاره کرد و گفت: در این راستا باید شوراهای اسلامی شهر در استان نهایت همراهی را داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مجتبی عبداللهی در نشست با اعضای شوراهای اسلامی شهرستان کرج که امروز در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهان شهیدشان را گرامی داشت و  گفت: شوراهای اسلامی شهر دارای اختیارات گسترده‌ای هستند و با توجه به اینکه چند دهه از عمر تشکیل شوراها گذشته این تشکل دارای تجربه و اشراف کافی برای برنامه‌ریزی است.

‌عبداللهی گفت: ضروری است این مجموعه‌ها از تجارب ادوار مختلف و همچنین خردجمعی و اختیارات قانونی، به خوبی بهره برداری کرده و در جهت آبادانی و توسعه شهرها اقدام کنند.شوراها بالاترین مرجع تصمیم گیری شهری محسوب می‌شود و از بطن جامعه و مردم برای تصمیم سازی بوجود آمده اند.

استاندار البرز تاکید کرد: شوراهای اسلامی شهر در استان باید با اقدامات و برنامه ریزی های دقیق و عملیاتی، اعتماد و امید مردم را احیا کنند. شوراها نقش ریش سفید و میانجی را در شهر ایفا کنند و به گونه ای اقدام کنند که مردم برای اجرای طرح ها و برنامه های مختلف جذب و همراه شوند.

 عبداللهی گفت: شوراهای اسلامی و شهرداری ها باید در راستای ارتقاء زیرساخت ها و سرانه ها با چشم اندازی روشن، برنامه جامعی را ارائه دهند. یکی از مهمترین اقدامات مورد نیاز در شهرهای البرز، ساماندهی فاضلاب و ایجاد تصفیه خانه ها و محل های ذخیره آب لوکال است.اعطای مشوق ها و پروانه های رایگان برای ساخت درمانگاه، اماکن ورزشی و ... خدمت به مردم شهر محسوب می‌شود.

وی با اشاره به جاده کرج ـ چالوس افزود: ضرورت دارد در خصوص این محور که چهارمین جاده توریستی دنیا محسوب می‌شود تدابیری اتخاذ شود که علاوه بر ارتقا کیفیت تردد مسافران و ایجاد تسهیلات برای عبور و مرور افراد بومی، حفظ، نگهداری، زیباسازی، نظافت و... نیز لحاظ شود.

عبداللهی به ضرورت راه‌اندازی دستگاه زباله‌سوز اشاره کرد و گفت: در این راستا باید شوراهای اسلامی شهر در استان نهایت همراهی را داشته باشند.

وی با بیان اینکه در مصوبه سفر اول و دوم رئیس جمهور محترم و همچنین سازمان شهرداری های وزارت کشور، نصب زباله سوز برای کلانشهر کرج الزام شده، خاطرنشان کرد: شهرداری ها باید با اشراف به اهمیت نصب و راه اندازی این دستگاه، در کمترین زمان ممکن اقدام کنند.

استاندار البرز  همچنین به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: رشد مشارکت مردم استان البرز در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دور اول و دور دوم نشان از افزایش اعتماد مردم به خدمتگزاران نظام بوده است.

این مسئول افزود: البرز به عنوان ایران کوچک که نماد همگرایی و اتحاد اقوام مختلف ایرانی است باید با شور و شکوه مشارکت در کشور بدرخشد.

انتهای پیام/.

نظر شما