شناسهٔ خبر: 67992488 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون استاندار قزوین:

دشمنان به‌دنبال بدبین‌سازی افکار عمومی نسبت به مقاومت هستند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: دشمنان در فضای رسانه‌ای تلاش می‌کنند با ایجاد دوگانگی افکار عمومی را به سمت بدبینی نسبت به مقاومت ببرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، عباس کاظمی عصر امروز _پنج‌شنبه یازدهم مرداد_ در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه اظهار کرد: مسیر زندگی شهید هنیه در مبارزه به دو قسمت قبل از آشنایی با انقلاب اسلامی و بعد از آن تقسیم می‌شود، هنیه در بخشی از زندگی خود متأثر از بیانات و اندیشه‌های امام خمینی (ره) قرار داشت و می‌توان تأثیر این افکار را در روند مبارزه این شهید دید.

وی افزود: از زمان اعلام خبر شهادت تاکنون، خانواده این شهید بزرگوار با عظمت و فهم خاصی با مسئله روبه‌رو شدند و مواجهه استواری داشتند، این‌ها نشان می‌دهد که از مکتب فکری انقلاب اسلامی بهره بردند و صحنه ایستادگی این خانواده را می‌توان مشاهده کرد. اگر ما دغدغه تربیت نسل داریم خوب است که از ویژگی‌های فردی شهید هنیه و نقش آفرینی او در محیط خانواده و همچنین نقش او در تشکیلات مقاومت الگوبرداری کنیم.

معاون استاندار قزوین بیان کرد: پرچم سیدالشهدا (ع) و نام ایشان برای مردم غزه و فلسطین بسیار ارزشمند و الهام‌بخش است، اتفاقات غزه نشانگر فهم و درک درست آنها از مسیر مبارزه است که توانسته تمثیلی از عاشورا و مختصات آن را جلوی چشم‌ها بیاورد.

کاظمی افزود: در محور مقاومت باید توجه کنیم که امروز رژیم صهیونیستی در بدترین شرایط خود قرار دارد و تلاش می‌کند در فضای رسانه آبروی بر باد رفته خود را جبران کند ولی در دوران مبارزه این ننگ با تبلیغات رسانه‌ای پاک نخواهد شد.

وی ادامه داد: امروزه دست برتر در میدان مبارزه در اختیار جبهه مقاومت قرار دارد، صهیونیست‌ها با زنان و کودکان می‌جنگند نه با مبارزان غیور فلسطینی و ثابت شده است که توانایی رویارویی مستقیم را ندارند، اندک باقیمانده رژیم موفق نخواهند بود و در بطن مردم جهان انزجار بی‌سابقه نسبت به این رژیم وجود دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین با بیان اینکه دشمنان در فضای رسانه تلاش می‌کنند با ایجاد دوگانگی افکار عمومی را به سمت بدبینی نسبت به مقاومت ببرند، گفت: با توجه به اینکه ترور مذبوحانه اسماعیل هنیه در تهران رقم خورده است در تلاش هستند که به مردم ایران القا کنند که امنیت که مهمترین دستاورد انقلاب است تنها یک ادعاست که قطعاً این پروژه‌های جنگ روانی با شکست مواجه خواهد شد.

کاظمی اضافه کرد: آن‌ها تصور می‌کنند که جمهوری اسلامی در مسیر گذار و تشکیل دولت جدید است، بنابراین امکان تحرک و برخورد نظامی نخواهد داشت؛ اما این‌طور نیست و جمهوری اسلامی از کنار این ماجرا عبور نمی‌کند و آن اتفاق بزرگ که باعث بازدارندگی نهایی نسبت به این تهدیدات و اقدامات خواهد شد در زمان مناسب و با تدبیر لازم صورت خواهد گرفت و انتقام و خون‌خواهی امری قطعی خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه‌های ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس ادامه داد: دفاع مقدس هویت ما است و الگوگیری و توجه به این هویت منطقی و عقلایی است، امروز دفاع مقدس و مقاومت جانانه ۸ ساله الگوی مقاومت در عراقی‌ها، پاکستانی‌ها، افغانستانی‌ها و دیگر بلاد اسلامی شده است و این هویت را نمی‌شود نادیده گرفت.

معاون استاندار قزوین تاکید کرد: کارهای زیادی بعد از دفاع مقدس در کشور صورت گرفته است اما حجم کارهایی که صورت گرفته با ظرفیت این گنجینه عظیم برابری ندارد و فاصله زیادی وجود دارد، جامعه ما در همه سطوح و طبقات به این فرهنگ و هویت احتیاج داد و برای استمرار مسیر انقلاب پرداختن به دفاع مقدس یک ضرورت عقلی است.

کاظمی خاطرنشان کرد: از فرمانداران، بخشداران و مدیران کل می‌خواهیم در کنار ظرفیت عظیم بسیج، مجموعه مردمی ستادهای بزرگداشت هفته دفاع مقدس شکل بگیرد و به صورت ویژه به موضوع غزه و شهادت رهبران جبهه مقاومت پرداخته شود، همچنین تکریم پیشکسوتان باید در دستور کار قرار بگیرد.

نظر شما