شناسهٔ خبر: 67263400 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار البرز: نصب دستگاه زباله سوز برای کلانشهر کرج الزامی است

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: براساس مصوبات سفرهای استانی رییس جمهور نصب زباله سوز برای کلانشهر کرج الزام شده، بنابراین شهرداری باید با اشراف به اهمیت نصب و راه اندازی این دستگاه در کمترین زمان ممکن اقدام کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا،" مجتبی عبداللهی" روز چهارشنبه در نشست با اعضای شوراهای اسلامی شهرستان کرج افزود: یکی از مهمترین اقدامات در شهرهای تابعه استان البرز، ساماندهی فاضلاب و ایجاد تصفیه خانه ها و محل های ذخیره آب پساب است.

استاندار البرز گفت: اعطای مشوق ها و پروانه های رایگان برای ساخت درمانگاه و اماکن ورزشی توسط شوراهای اسلامی شهر و روستا برای خدمت به مردم ضروری است.

شوراهای اسلامی شهر دارای اختیارات گسترده ای هستند

عبداللهی بیان کرد: شوراهای اسلامی شهر دارای اختیارات گسترده ای هستند و با توجه به اینکه چند دهه از عمر تشکیل شوراها می گذرد این نهادهای مدنی دارای تجربه و اشراف کافی هستند.

وی گفت: باید از تجارب ادوار مختلف و همچنین خردجمعی و اختیارات قانونی، نهایت بهره برداری را داشت و در جهت آبادانی و توسعه شهرها اقدام کرد.

استاندار البرز افزود: شوراها بالاترین مرجع تصمیم گیری شهری محسوب می‌شوند و از بطن جامعه و مردم برای تصمیم سازی بوجود آمده اند.

استاندار البرز گفت: شوراهای اسلامی شهر در استان باید با اقدامات و برنامه ریزی های دقیق و عملیاتی، اعتماد و امید مردم را احیا کنند.

وی به اهمیت گردشگری جاده کرج - چالوس اشاره کرد و افزود: ضرورت دارد در خصوص این محور تدابیری اتخاذ شود که علاوه بر ارتقا کیفیت تردد مسافران و ایجاد تسهیلات برای عبور و مرور افراد بومی، حفظ، نگهداری، زیباسازی و نظافت مسیر نیز لحاظ شود.

رشد مشارکت انتخاباتی البرز نشان از افزایش اعتماد مردم بود

استاندار البرز به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: رشد مشارکت مردم استان البرز در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دور اول و دور دوم نشان از افزایش اعتماد مردم به خدمتگزاران نظام بود.

وی افزود: البرز بعنوان ایران کوچک که نماد همگرایی و اتحاد اقوام مختلف ایرانی است باید با شور و شکوه مشارکت در کشور بدرخشد.

نظر شما