شناسهٔ خبر: 67262353 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کلاس اولی های کرمانشاهی امسال 31 هزار نفری شدند

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: ۳۱ هزار کلاس اولی در سال تحصیلی 1403-1404 در کرمانشاه راهی مدرسه می‌شوند.

صاحب‌خبر -

کلاس اولی های امسال  کرمانشاهی امسال 31 هزار نفری شدند
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، زهرا نجار ، گفت :  فرایند تربیتی ثبت نام کلاس اولی‌ها از ۲۹ اردیبهشت‌ آغاز شده و تا دهم تیرماه ادامه دارد

وی با بیان اینکه فرایند ثبت‌نام در دو سال اخیر به شیوه ترکیبی انجام می‌شود، عنوان کرد: خانواده‌ها باید کار سنجش و آمادگی تحصیلی فرزندان را تا قبل از ۲۰ اردیبهشت انجام دهند و بعد از اطمینان از شرایط و سن لازم برای ثبت‌نام در پایه اول باید به درگاه ملی دولت مراجعه کنند و نزدیکترین مدرسه مورد نظر را انتخاب و ثبت درخواست کنند.

خانواده‌ها بلافاصله بعد از ۴۸ ساعت به مدرسه‌ای که انتخاب کرده‌اند مراجعه و به شیوه حضوری از قطعیت فرایند ثبت‌نام فرزند خود اطمینان پیدا می‌کنند.

نجار از خانواده‌ها خواست در فرصت ۱۰ روزه باقی مانده که سامانه کتاب درسی برای پایه اول فعال می‌شود حتما از طریق درگاه ثبت درخواست خود را انجام دهند.

همچنین والدینی که کودکان پنج سال تمام دارند و تمایل دارند نوآموز خود را در کلاس‌های پیش از دبستان ثبت‌نام کنند از ۱۵ تیر ماه به نزدیکترین کودکستان محل زندگی خود مراجعه و فرزند خود را ثبت نام کنند.

نظر شما