شناسهٔ خبر: 67262309 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

جزئیات نرم افزار درمان و خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری + لینک hs.mellatyar.app

صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: با هدف تسهیل در امور درمانی بازنشستگان «نرم‌افزار درمان بیمه ملت» که ارائه خدمات بیمه تکمیلی را بر عهده دارد، طراحی شد و در دسترس بازنشستگان قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از صندوق بازنشستگی کشوری صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد که با هدف تسهیل امور درمانی بازنشستگان «نرم‌افزار درمان بیمه ملت» که ارائه خدمات بیمه تکمیلی را بر عهده دارد، طراحی شد و در دسترس بازنشستگان قرار گرفت، این نرم‌افزار به منظور ارائه خدمات غیرحضوری و آسان به بازنشستگان طراحی شده است و امکانات متعددی را در اختیار این افراد قرار می‌دهد.

بر اساس این گزارش امکاناتی همچون ایجاد پروفایل اختصاصی برای هر بیمه شده، امکان جست‌وجوی مراکز درمانی، مشاهده سوابق درمان، ثبت هزینه‌های درمان و بارگذاری آنلاین مدارک و اسناد پزشکی و تماس با پشتیبانی نرم‌افزار در شرکت بیمه ملت از جمله امکانات و ویژگی‌های نرم‌افزار درمان شرکت بیمه ملت برای بازنشستگان و وظیفه‌بگیران صندوق بازنشستگی کشوری است.

در این گزارش در مورد ثبت‌نام و ایجاد پروفایل آمده است که بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به نشانی hs.mellatyar.app یا اسکن QR کد موجود در پوسترهای اطلاع‌رسانی، نسبت به ثبت‌نام و ایجاد پروفایل خود در این اپلیکیشن اقدام کنند.

در ادامه این گزارش در خصوص جست‌وجوی مراکز درمانی تصریح شده است با استفاده از این اپلیکیشن، بازنشستگان می‌توانند به‌راحتی مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه ملت را در سراسر کشور جست‌وجو کنند و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

ثبت هزینه‌های درمانی هم بر اساس این نرم‌افزار، امکان ثبت آسان و آنلاین هزینه‌های درمانی و بارگذاری مدارک مربوطه برای بازنشستگان در این اپلیکیشن فراهم شده است.

در مورد مشاهده سوابق درمانی هم بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به بخش سوابق درمانی در این اپلیکیشن، به هم اطلاعات مربوط به سابقه درمان خود و اعضای وابسته به خود دسترسی داشته باشند.

بازنشستگان می‌توانند برای برخورداری از مزیت پشتیبانی در این نرم‌افزار در صورت بروز هرگونه مشکل یا نیاز به راهنمایی از طریق این اپلیکیشن با مرکز پشتیبانی بیمه ملت تماس بگیرند و از خدمات مشاوره‌ای و پشتیبانی این مرکز بهره‌مند شوند.

طراحی و ارائه این نرم‌افزار، گامی دیگر در جهت ارائه خدمات نوین و باکیفیت به بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری است، این اقدام مورد استقبال قرار خواهد گرفت و بازنشستگان برای دانلود و استفاده از نرم‌افزار درمان بیمه ملت، می‌توانند به نشانی hs.mellatyar.app مراجعه کنند.

نظر شما