شناسهٔ خبر: 67262229 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

ضرغامی در گفتگو با تابناک :

هر کاری که انجام‌می‌دهیم به سفره مردم مربوط است

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در گفت‌‌وگو با تابناک، در ارزیابی خود از عملکرد کلی دولت فعلی و تاثیر آن بر بهبود شرایط معیشتی و بزرگتر شدن سفر مردم، گفت: تمام اقداماتی که ما انجام‌می‌دهیم به سفره مردم مربوط است.

صاحب‌خبر -

سید عزت‌الله ضرغامی در حاشیه جلسه صبح امروز هیأت وزیران، در پاسخ به سوال خبرنگار تابناک،  در حیاط دولت مبنی بر اینکه به کارنامه آیت‌الله رئیسی در دولت چه نمره‌ای می‌دهید و اینکه چه اقدامی شده  که مستقیم بر سفره مردم تاثیر گذاشته است، اظهار کرد: تمام اقداماتی که ما انجام‌می‌دهیم به سفره مردم مربوط است.

وی تصریح کرد: آقای رئیسی ویژگی‌های خاصی داشتند و وقت زیادی برای کارهای خود قرار می‌دادند با حضور ایشان در بین نیروهای انقلاب اجماع صورت گرفته بود.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه آیت‌‌الله رئیسی علاوه بر  اخلاق خوب، تقوا، حسن خلق و ویژگی‌های فردی که داشتند، اهل مشورت بودند؛  عنوان کرد: من حتی قبل از اینکه این مسؤلیت را بپذیرم به عنوان دوست ایشان با آیت‌الله رئیسی تماس می‌گرفتم، در دوران انتخابات پیشنهاد می‌دادم ایشان می‌شندیدند و به کار می‌بستند.

ضرغامی خاطر نشان کرد: ایشان  به شدت اهل مشورت بودند این موضوع خیلی مهم است؛ ما داشتیم افرادی را که علاقه به شنیدن و مشورت کردن نداشتند، اگر هم می‌شنیدند توجهی نمی‌کردند.

نظر شما