شناسهٔ خبر: 67262189 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بیش از ۵۰ فقره انشعاب غیرمجاز در کنگاور جمع‌آوری شد

کنگاور - ایرنا - مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کنگاور از جمع آوری بیش از ۵۰ فقره انشعابات غیرمجاز طی ۲ هفته اخیر در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

فرزاد امیری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: با توجه به گرم شدن هوا و به تبع آن افزاش مصرف و ضرورت مدیریت بهتر آب شرب، تیم غیرمجاز شهرستان کنگاور به سرپرستی "رستم سلیمانی" تشکیل و به صورت شبانه روزی در حال پایش و جمع آوری انشعابات غیرمجاز هستند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت آبفا به هیچ عنوان با افراد متخلف مماشات نداشته و به شدت با این موضوع برخورد خواهد شد.

مدیر امور آبفا شهرستان کنگاور با توجه به اهمیت موضوع تنش آبی از عموم مردم درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه استفاده غیرمجاز از آب شرب، گزارش آن تخلف را جهت پیگیری در سامانه ۱۲۲ ثبت کنند.

وی همچنین اذعان کرد: آب تصفیه شده بهداشتی صرفاً جهت مصارف شرب بوده و هرگونه استفاده غیر از آن جرم تلقی می شود و اگر فردی آب شرب منزل خود را جهت ساخت و ساز در اختیار ملک مجاور (همسایه خود) قرار دهد، اگرچه ملک مذکور انشعاب و کنتور قانونی داشته باشد، جرم محسوب شده و علاوه بر قطع انشعاب مذکور، پرونده تخلف جهت پیگیری به مراجع قضایی ارجاع داده می شود.

امیری در مورد منابع تامین آب شرب شهرستان کنگاور نیز گفت: ۱۱ حلقه چاه برای تامین آب آشامیدنی مردم این شهرستان حفر شده و اکون از آنها بهره برداری می شود.

به گفته او شهرستان کنگاور حدود ۱۸ هزار مشترک آب دارد.

شهرستان کنگاور با جمعیتی بیش از ۸۰ هزار نفر در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

نظر شما