شناسهٔ خبر: 67265936 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

حفر ۱۱ حلقه چاه برای تامین آب آشامیدنی شهر کنگاور

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کنگاور با اشاره به منابع تامین آب شرب شهرستان کنگاور گفت: ۱۱ حلقه چاه برای تامین آب آشامیدنی مردم این شهرستان حفر شده است و از آن‌ها بهره‌برداری می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، فرزاد امیری امروز _چهارشنبه سی‌ام خرداد _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به گرم شدن هوا و به تبع آن افزایش مصرف و ضرورت مدیریت بهتر آب شرب، تیم غیرمجاز شهرستان کنگاور به سرپرستی رستم سلیمانی تشکیل شد و به صورت شبانه‌روزی در حال پایش و جمع آوری انشعابات غیرمجاز هستند.

وی افزود: شرکت آبفا به هیچ عنوان با افراد متخلف مماشات ندارد و به شدت با این موضوع برخورد خواهد شد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کنگاور با توجه به اهمیت موضوع تنش آبی از عموم مردم درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه استفاده غیرمجاز از آب شرب، گزارش آن تخلف را برای پیگیری در سامانه ۱۲۲ ثبت کنند.

امیری تصریح کرد: آب تصفیه شده بهداشتی تنها برای مصارف شرب است و هرگونه استفاده غیر از آن جرم تلقی می‌شود، اگر فردی آب شرب منزل خود را برای ساخت‌وساز در اختیار ملک مجاور (همسایه خود) قرار دهد، اگرچه ملک مذکور انشعاب و کنتور قانونی داشته باشد، جرم است و علاوه بر قطع انشعاب مذکور، پرونده تخلف برای پیگیری به مراجع قضائی ارجاع داده می‌شود.

وی در مورد منابع تأمین آب شرب شهرستان کنگاور گفت: ۱۱ حلقه چاه برای تأمین آب آشامیدنی مردم این شهرستان حفر شده است و از آن‌ها بهره‌برداری می‌شود.

نظر شما