شناسهٔ خبر: 67262101 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ۱۹دی | لینک خبر

کنایه معنادار حسام الدین آشنا به سعید جلیلی

19 دی آنلاین:‌ مشاور حسن روحانی با انشتار توئیتی به سخنرانی محمدجواد ظریف در تلویزیون واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

حسام الدین آشنا مشاور حسن روحانی در دولت دوازدهم، در واکنش به سخنان محمدجواد ظریف در میزگرد سیاسی مسعود پزشکیان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

 

۸ سال در ۸ دقیقه مرور شد. 

۱۱ سال در ۸ دقیقه دود شد.


همچنین علی ربیعی سخنگوی دولت دوازدهم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
راهبرد پزشکیان در مناظره سیاست خارجی: برای زندگی بهتر مردم، راه درست ائتلاف در داخل و کار با همه جهان است. بازگشت به انسجام داخلی و گرفتن سهم و حق مردم ایران از نظام اقتصاد جهانی مسیری است که باید با جدیت دنبال شود.
تورم، عقب ماندگی، فقر، نابرابری و فساد نتیجه تداوم تحریم است.
قدرت بدون توسعه و با مردم ناراضی به وجود نمی آید.
به قول ظریف این مهم است که چه کسی در پاستور بنشیند.

حامد ابوالحسنی، فعال رسانه‌ای نیز در واکنش به حضور ظریف در میزگرد سیاسی مسعود پزشکیان، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، گفت: آقای روحانی درسته که جات توی مناظره خالی بود ولی دکتر ظریف کار رو تموم کرد. رأی خواهم داد.


داوود حشمتی، فعال رسانه‌ای هم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: یک عمر پشت مذهب و دین مخفی شدند. از دین فقط حجاب رو چسبیدن و هیچ روایت دیگه‌ای از دین بلد نبودند. در این انتخابات پزشکیان و ظریف نشون دادن، دین فقط چیزی نیست که اونها میگن. و اتفاقا غیر از آیات خاص چیزی از دین نمی دونند.


جوادی یگانه جامعه شناس، در واکنش به سخنان محمدجواد ظریف مشاور مسعود پزشکیان در میزگرد سیاسی شبکه سه، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: 

همه کاندیداتوری پزشکیان به همین چند دقیقه‌ای که ظریف در تلویزیون با مردم سخن گفت می‌ارزید، حتی اگر رأی نیاورد. این سخنان، باطل‌السحر سیاه‌نمایی‌های یک‌جانبه تندروها بود. سلطنت دروغ پایدار نمی‌ماند.



نظر شما