شناسهٔ خبر: 67281151 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

به رهبری امین غفاری؛

ارکستر «خلیج فارس» در کرمان کنسرت می‌دهد/ همکاری با گرشا رضایی

علیرضا سعیدی

ارکستر فیلارمونیک خلیج فارس به مدیریت هنری و رهبری امین غفاری روز اول تیر کنسرتی را در شهر کرمان برگزار و پس از آن برنامه‌های دیگری را در شهرهای مختلف کشور پیش روی مخاطبان قرار می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، امین غفاری از نوازندگان شناخته‌شده موسیقی کشورمان در عرصه ویولن‌نوازی پس ازحضور در چند پروژه بین‌المللی همراه با ارکسترهای فیلارمونیک چک شمالی و ارکستر سمفونیک مارینسکی روسیه به رهبری علی رهبری و مدیریت هنری والری گرگیف، کنسرت مستقل خودش همراه با ارکستر خلیج‌فارس و جمعی از نوازندگان منتخب کرمان را در تاریخ یکم تیر به میزبانی کرمان برگزار می‌کند.

این کنسرت که با حمایت اکادمی موسیقی فراوا برگزار می‌شود با توجه به استقبال زیاد مخاطبان تمدیدشده و در ۲ سانس در تالار فرهنگ و هنر کرمان پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

در این کنسرت امین غفاری ۲ فصل از مجموعه» چهار فصل» ویوالدی و تعدادی از موسیقی‌های فیلم و آثار خودش را روی صحنه می‌برد.

ارکستر فیلارمونیک خلیج‌فارس روزهای چهارم و پنجم تیر نیز به رهبری امین غفاری همراه با گرشا رضایی در ۴ سانس به اجرای برنامه در شهر اصفهان می‌پردازد.

غفاری پیش‌تر نیز در عرصه بین‌المللی با ارکستر مجلسی سوک در سالن ماسکراد در فستیوال کروملو و همینطور ارکستر کالینینگراد روسیه به عنوان تکنواز اجراهای خود را روی صحنه برده بود.

وی همچنین در کشورهای ژاپن و اتریش و ارمنستان نیز به عنوان سولیست قطعات مختلفی چون زیگونروایزن سارازات، کنسرتو ویلن خاچاطوریان، کاپریس‌های پاگانینی و آثاری از باخ را اجرا کرده و مدال طلای مسابقات جهانی را هم کسب کرده است.

نظر شما