شناسهٔ خبر: 67261590 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

آزادسازی ۱۸۰ میلیاردی اراضی کشاورزی در رامسر

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از آزادسازی ۸ هزار و ۸۰۰ مترمربع از اراضی کشاورزی به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سرهنگ «سیدجلیل نبوی رستاقی» اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر تصرف غیر قانونی، دیوارکشی و ساخت و سازهای غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی دهستان جواهرده در حوزه پاسگاه سخت سر شهرستان رامسر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، افزود: در اجرای این ماموریت، پس از هماهنگی‌های قضائی و با حضور نمایندگان اداره جهادکشاورزی نسبت به تخریب دیوارکشی‌ها و بناهای ایجاد شده در این زمین‌ها اقدام شد.

به گزارش پلیس، وی از آزادسازی ۸ هزار و ۸۰۰ مترمربع از اراضی کشاورزی در این عملیات خبر داد و تصریح کرد: ارزش زمین‌های رها سازی شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ «نبوی» با اشاره به تشکیل پرونده برای یک نفر و معرفی وی به مراجع قضائی در این ارتباط، اظهار داشت: حفظ بیت المال و اراضی ملی از دست متصرفین و سود جویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و با متخلفان و متصرفان اراضی ملی برابر قانون و با قاطعیت برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما