شناسهٔ خبر: 67263186 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آزادسازی ۱۸۰ میلیارد ریالی اراضی کشاورزی در رامسر

ساری- ایرنا- فرمانده انتظامی رامسر از آزادسازی هشت هزار و ۸۰۰ مترمربع از اراضی کشاورزی به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس مازندران، سرهنگ سید جلیل نبوی رستاقی روز چهارشنبه گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تصرف غیر قانونی، دیوارکشی و ساخت و سازهای غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی دهستان جواهرده در حوزه پاسگاه سخت سر شهرستان رامسر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
او افزود: در اجرای این ماموریت، پس از هماهنگی‌های قضائی و با حضور نمایندگان اداره جهادکشاورزی نسبت به تخریب دیوارکشی‌ها و بناهای ایجاد شده در این زمین‌ها اقدام شد.

سرهنگ نبوی از آزادسازی هشت هزار و ۸۰۰ مترمربع از اراضی کشاورزی در این عملیات خبر داد و گفت: ارزش زمین‌های رها سازی شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

او با اشاره به تشکیل پرونده برای یک نفر و معرفی وی به مراجع قضائی در این ارتباط، افزود: حفظ بیت المال و اراضی ملی از دست متصرفان و سود جویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و با متخلفان و متصرفان اراضی ملی برابر قانون و با قاطعیت برخورد می‌شود.

آزادسازی ۱۸۰ میلیارد ریالی اراضی کشاورزی در رامسر

نظر شما