شناسهٔ خبر: 67261247 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

مسی: خجالت می‌کشم انگلیسی صحبت کنم!

لیونل مسی پس از ترک آرژانتین و رفتن به بارسلونا در نوجوانی، نیازی به چند زبانه شدن نداشت. انتظار می‌رفت که او تمام دوران حرفه‌ای خود را در نوکمپ سپری کند، اما مشکلات مالی در کاتالونیا باعث شد تا او در سال ۲۰۲۱ راهی پاری‌سن‌ژرمن شود.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 لیونل مسی پس از ترک آرژانتین و رفتن به بارسلونا در نوجوانی، نیازی به چند زبانه شدن نداشت. انتظار می‌رفت که او تمام دوران حرفه‌ای خود را در نوکمپ سپری کند، اما مشکلات مالی در کاتالونیا باعث شد تا او در سال ۲۰۲۱ راهی پاری‌سن‌ژرمن شود. مسی اکنون با تیم اینترمیامی در ایالات متحده بازی می‌کند، اما در فلوریدا نیز جامعه بزرگ اسپانیایی زبان در اطراف خود دارد. بنابراین مسی که اخیراً مهارت‌های انگلیسی خود را در یک ویدیوی تبلیغاتی برای جدیدترین فیلم پسران بد با بازی ویل اسمیت نشان داده، نیازی به صحبت به زبان انگلیسی در ملاء عام ندارد.
 
مسی: خجالت می‌کشم انگلیسی صحبت کنم!
 
 مسی ادعا می‌کند که اگر مجبور باشد می‌تواند انگلیسی صحبت کند و این زبان را خیلی خوب می‌فهمد. او در صحبت با مجله آبیتاره گفت: «من کاملا انگلیسی می‌فهمم. اما خجالت می‌کشم صحبت کنم ولی وقتی مجبور شوم انگلیسی حرف می‌زنم.»
 
جولیان گرسل، هم‌تیمی مسی در اینترمیامی، قبلا فاش کرده بود که مسی به اندازه کافی انگلیسی بلد است که در زمین شوخی کند. «مسی با من زیاد صحبت نمی‌کند و اگر حرفی می‌زد بیشتر به اسپانیایی می‌گفت و من هم اسپانیایی می‌فهمم. او به سمت من آمد و چیزی به انگلیسی گفت. این اولین باری بود که در طول بازی با من به زبان انگلیسی صحبت می‌کرد. قسمت خنده‌دارش اینجاست که بعد از اینکه حرفش تمام شد به من گفت: انگلیسیم خیلی خوب است، نه؟»
لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما