شناسهٔ خبر: 67277075 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بحث جدی بر سر دستیار سابق مورینیو

ژوزه در ایران، مورایس در کره‌جنوبی! (عکس)

افشای نام ژوزه مورایس به عنوان یکی از 12 گزینه سرمربیگری کره، واکنش‌های مختلفی را به دنبال داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته وبسایت مشهور KBS خبر داد که ژوزه مورایس یکی از 12 گزینه فدراسیون کره برای قبول هدایت این تیم است. این خبر با توجه به حضور دو ساله مورایس در کی لیگ و آشنایی هواداران کره با او، واکنش‌های متفاوتی را نسبت به این سرمربی مشهور برانگیخت.

آنطور که وبسایت wikitree خبر داده، یکی از هواداران با نگاه منفی نسبت به انتخاب مورایس نوشت: «چهار ماه منتظر جایگزین کلینزمن بودیم، حالا مورایس و کم دو هون؟»

یکی دیگر از هواداران کره نوشت: «مربی مورایس از سال 2019 به مدت دو سال هدایت جئونبوک هیوندای را برعهده داشته و به دستاوردهای مهمی مانند کسب دو عنوان پیاپی کی لیگ و قهرمانی در جام حذفی دست یافته است.»

2045633

هوادار دیگری با اشاره به سابقه طولانی کار مورایس در اروپا نوشت: «او به عنوان دستیار طولانی مدت مورینیو، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را با پورتو، اینترمیلان، رئال مادرید و چلسی نیز تجربه کرد.»

با این حال آنطور که این وبسایت نشده، انتقاد اصلی به مورایس، عدم آشنایی او با فضای سرمربیگری در تیم ملی است. اما از طرف دیگر اقامت دائم در کره، امتیاز مثبتی است که او نسبت به بسیاری از سرمربیان خارجی دارند.

قرار است فدراسیون کره هفته آینده جلسه نهایی خود را برای انتخاب سرمربی این تیم برگزار کند.

نظر شما