شناسهٔ خبر: 67261197 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

صبر و ايثار جامعه ايثارگري درسي بزرگ براي جامعه است

صاحب‌خبر -
صبر و ايثار جامعه ايثارگري درسي بزرگ براي جامعه است
خبرگزاری آریا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: صبر و ایثار خانواده‌‌های معظم شاهد و ایثارگر برای آحاد مردم یک الگو و درس بزرگ برای جامعه است.

به گزارش «ایثار»، جمال اسدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان به مناسبت عید سعید قربان و در اجرای طرح ابراهیمیان با خانواده سه شهید «نوری و خدیجه خرمالی وعبدالباقی گل چشمه» و بانوی جانباز«مهوش شهره» از شهرستان گنبد کاووس و آزاده و جانباز«خدرقلی چرجلنی» از شهرستان رامیان دیدار و گفتگو کرد.
اسدی در این دیدارها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک به مناسبت عید سعید قربان گفت: خدا را شاکریم که در ایام پربرکت ماه ذی الحجه و اعیاد سعید قربان و غدیر با استفاده بهینه از فرصت معنوی ایجاد شده در خدمت خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر هستیم و این دیدارها برای ما موهبت الهی است.
وی افزود: تاریخ پر افتخار کشور عزیزمان ایران مملو از وجود شیرمردان و شیر زنانی است که در دفاع از کیان اسلام و انقلاب، همواره فرهنگ ایثار و شهادت را سرلوحه کار خویش قرار داده، امنیت و اقتدار را برایمان به ارمغان آوردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان دیدار با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر را توفیق الهی دانست و گفت: با گذشت بیش از 4 دهه از انقلاب اسلامی روحیه جهادی و شهادت طلبی در ملت شریف ایران موج می‌زند و این امر نشان از ماهیت مردمی و اصیل انقلاب اسلامی دارد.
انتهای پیام/

نظر شما