شناسهٔ خبر: 67260789 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

عضو شورای عالی استانها:

آنچه ملت‌ها را به جایگاه اصلی خود می‌رساند حضور در انتخابات است

سیدمیثاق اختر

عضو شورای عالی استانها گفت: آنچه ملت‌ها را به جایگاه اصلی خود می‌رساند حضور در انتخابات است.

صاحب‌خبر -

ایرج سلیمان‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به نقش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو گفت: تأیید ۶ نفر کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری از طیف‌های مختلف سیاسی، زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات را فراهم کرده است که با یاری خداوند متعال، نهمین رئیس‌جمهور در چهاردهمین دوره انتخابات با حضور همگانی ملت ایران انتخاب خواهد شد. انتخابات پیش رو یک رویداد مهم سیاسی در راستای زمینه‌سازی برای نگهداشت مقام شهدای انقلاب است.

وی افزود: امیدواریم انتخابات باعث شود از بعد داخلی تزریق افکار تازه در مدیریت کشور و در بعد بین‌المللی توأم با اقتدار ایران اسلامی را شاهد باشیم. ما در زمینه امکانات دفاعی و قدرت دیپلماسی بالا جایگاه ویژه‌ای در دنیا داریم اما آنچه ملت‌ها را به جایگاه اصلی خود می‌رساند، حضور در انتخابات است.

عضو شورای عالی استانها خطاب به نامزدهای ریاست جمهوری گفت: آنچه اکنون ایران اسلامی با آن مواجه است، سه مسئله اساسی است که اولین آن ضرورت اصلاح ساختارهای اقتصادی است که رهبر معظم انقلاب یک دهه است در نامگذاری شعار سال به مسائل اقتصادی توجه می‌کنند. بحران تأمین آب و حل مشکل بیکاری نیز از دیگر مسائلی است که دولت چهاردهم باید به طور جدی برای آن برنامه داشته باشد.

نماینده آذربایجان غربی در شورای عالی استانها ادامه داد: رشد سرمایه اجتماعی و افزایش اعتماد عمومی در جامعه نیاز به برنامه دارد و آنچه حائز اهمیت است اجرای درست و دقیق برنامه هفتم توسعه و توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و افق پیشرفت ایران اسلامی در سال ۱۴۲۴ است.

سلیمان‌زاده تاکید کرد: برگزاری انتخابات آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و حفظ و حراست از آرای مردم باید به نحو احسن به سرانجام برسد. به عنوان یک ایرانی ترک زبان آذربایجانی از مردم ایران که همواره در صحنه بوده‌اند، تقاضا میکنم در هشت تیر خالق حماسه دیگری باشند.

وی گفت: تغییر و تحول در مسائل اقتصادی و مردمی بودن و ساده زیستی باید معیار انتخاب ما در انتخابات ریاست جمهوری باشد و از دوستان جامعه شورایی نیز تقاضا دارم شوراباوری را در انتخاب نامزد مورد نظرشان مدنظر و مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام

نظر شما