شناسهٔ خبر: 67277719 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در برخی مناطق کرمان

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز هم وزش باد نسبتا شدیدپدیده غالب جوی در برخی مناطق استان است.

صاحب‌خبر -

مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابریست، گفت: تا اوایل هفته آینده وزش باد شدید به همراه گردوخاک در مناطق شمال، شمال غرب و نیمه شرقی استان پیش بینی می‌شود لذامنشا ریزگرد‌ها از کویر مرکزی به سمت استان است و در این مناطق همراه غلظت غبار، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا را به همراه دارند.


وی افزود:لذا رانندگان قبل از تردد در محور‌های مواصلاتی به سمت یزد، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد:از هفته آینده نیز روند افزایشی دما را در سطح استان شاهد هستیم و از روز شنبه تا سه شنبه احتمال بارش‌های رگباری و خیلی ضعیف درارتفاعات جنوب غربی استان دورازانتظارنیست. 
 
سلاجقه گفت: منوجان طی ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۴۸ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لا له زار با دمای ۹ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.
 
وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۹ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۳۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.

نظر شما